Rematusen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) [ link ] Er nå ferdig med et nytt design, og jeg synes dette ble ganske så bra Hva synes dere? Screenshoot: Vis noen lurer - fargeskjemaet jeg gikk etter: http://i36.tinypic.com/xc3yns.jpg Endret 5. oktober 2008 av Rematusen Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fin side =) Men selv ville jeg kanskje ha fjernet de 'plankene' på siden, og heller bare hatt en usynlig ramme, tror det hadde blitt mer åpent, og oversiktlig. Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva mener du med "en usynlig ramme" ? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Du stiller ganske spesielle krav til nettlesere. Jeg mener, IE 8? Den er jo fortsatt en beta, og hvor mye på hjemmesiden din er det egentlig som krever cutting-edge nettleserteknologi for å fungere? Edit: Få bort "Copyright 2008 © ThomasINC. ® All Rights Reserved." Endret 6. oktober 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Du stiller ganske spesielle krav til nettlesere. Jeg mener, IE 8? Jeg har ikke andre nettlesere Tester i de jeg har. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fin side, men teksten er alt for svak farge på. Rett og slett vanskelig å lese siden det er så lysegrått. Ellers burde du få vekk de hvite stripene på hver av sidene av menyene, og det er stort sett det. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du laget denne siden, eller er den malbasert? Har du tatt utgangspunkt i ett annet design? Frode Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du laget denne siden, eller er den malbasert? Har du tatt utgangspunkt i ett annet design? Frode Har laget den uten noe:) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det jeg mente med en usynlig ramme, er at det er en klar linje, der ting kuttes, men at den ikke vises med en svart ramme eller et bilde, slik du har gjort. Da tror jeg siden hadde blitt mer oversiktlig (nesten sånn som her på diskusjon). Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er snodig, syntes jeg – at du har valgt et fargeskjema men fremdeles velger å ha en blått i overskriftene og grønn i bylinen. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg får en veldig template følelse av designet? - hva er poenget med det? - er det en portfølje, eller en blogg - hva tenkte du når du designet det? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Føler headeren og meny(ene) ikke passer inn overhodet. Skal ikke beskylde deg for noe, men kanskje du har funnet en template og byttet ut headeren og "fikset" litt på menyene? Synes bakgrunnen var kul, men ble krasj med headeren. Øverste meny er altfor høy. Hva skal du forresten med tre menyer? Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Føler headeren og meny(ene) ikke passer inn overhodet. Skal ikke beskylde deg for noe, men kanskje du har funnet en template og byttet ut headeren og "fikset" litt på menyene? Jeg er rematusen. (ble utestengt fra kontoen ) Altså, hvorfor trur du det er et template? Har laget det helt selv, kun med photoshop og brusher. @Famen: Jeg vet jeg er bedre en deg. Endret 10. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har jeg sagt noe annet? - Jeg skrev posten i håp om at kanskje du tok noe av det jeg sa innover deg, og kanskje ga meg et svar på spørsmålet mitt. som jeg forventer av deg når det faktisk er DU som spør etter kritikk på et design. Jeg har aldri gitt utrykk eller sagt noe i nærheten om at jeg designer bedre enn deg, for og være ærlig så tror ikke jeg at jeg klarer og lage noe bedre enn det du har laget, men jeg har fremdeles sansen for design og kan utrykke mine følelser overfor et design noen andre har laget, uten at jeg selv må være über god med PS eller html/css... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Rematusen, er du glad i haier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå