agail Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei. Jeg har koblet bærbar pc'en min til en skjerm, men når jeg klapper ned skjermen på bærbarn så blir skjermen jeg har koblet til svart. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 det er fordi pc-en din går i sleep mode når du klapper igjen skjermen Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det mulig å fikse det da? Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Min pc gikk i sleep modus før og jeg ble så irritert at jeg bare fjernet den knappen;) Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 du kan gjøre slik at maskinen ikke går i ventemodus når du lukker skjermen ja. Gå inn i kontrollpanel - power options - change when the computer sleeps - change advanced power settings - power buttons and lid - lid close action. så setter du den til "do nothing". Jeg har windows vista 64bit på engelsk, mulig at du må trykke på noen andre knapper hvis du har xp, men du finner det nok uansett hvis du går inn i kontrollpanel og velger strømalternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå