DaddyYankee Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heisann, jeg letta etter en video script. Altså bruke bare til en video, ikke en hel side, som youtube.com Et eksempel kan være: http://www.bia2.com/video/player.php?id=351 Video scriptet som er der,altså bare for en video, ikke en hel system. Håper dere har skjønt meg? Takk -Sid Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva er et "Video Script"? Vil du ha et system ala YouTube, eller skal du bare legge inn en video på en nettside? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva er et "Video Script"?Vil du ha et system ala YouTube, eller skal du bare legge inn en video på en nettside? En video på nettside, men altså noe som eksemple jeg visste dere oppe. Sånn at logoen min også er med, osv. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva har det med PHP å gjøre? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva har det med PHP å gjøre? Video script har jo php i seg =S Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå