Gå til innhold

Kurs i grunnleggende data (windows/office/internett)

Anbefalte innlegg

Hei,

om en måneds tid er planen at jeg skal holde et kurs i grunnleggende Data for 10 personer.

Innholdet i kurset er delt inn i 3 deler:

Windows (skrivebord/mapper), Office (word, excel, evt. powerpoint) og Internett.

Jeg har desverre ikke kapastitet/tid til å lage et eget kursopplegg med oppgaver etc. for hver leksjon, men

er på utkikk etter gode bøker/kursmateriell som dekker de tre delene nevnt over.

Noen som har tips for hva som kan egne seg av kursmateriale for et 30t. kurs i grunnleggende data?

Bøker.. netttsider etc. som kan benyttes?

Takker for alle tips og hjelp.

Endret av anselmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

om en måneds tid er planen at jeg skal holde et kurs i grunnleggende Data for 10 personer.

Innholdet i kurset er delt inn i 3 deler:

Windows (skrivebord/mapper), Office (word, excel, evt. powerpoint) og Internett.

Jeg har desverre ikke kapastitet/tid til å lage et eget kursopplegg med oppgaver etc. for hver leksjon, men

er på utkikk etter gode bøker/kursmateriell som dekker de tre delene nevnt over.

Noen som har tips for hva som kan egne seg av kursmateriale for et 30t. kurs i grunnleggende data?

Bøker.. netttsider etc. som kan benyttes?

Takker for alle tips og hjelp.

hei. hvis du skal ha kurs i nye office 2007 vil jeg jo ambefale den nye office boka. Tror den har kommet nå.. Skulle i hvertfall være her i slutten av sepmtember/førsten av oktober.. husker desverre ikke navnet på boka men det kan jeg jo komme tilbake til deg med hvis du vill.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Det jeg er ute etter er en type "innføringshefte" for nybegynnere som er greit å bruke som utgangspunkt for et kurs i grunnleggende Data. Gjerne et hefte som inneholder endel oppgaver og forklaringer.

Ønsker gjerne tips fra andre som også har prøvd seg som kursansvarlig for grunnleggende datakurs.. og hvordan de har lagt på kurset

Endret av anselmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...