-swifty- Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg må da plage dere enda en gang til, med noe jeg har laget. Det er kun designet som er ferdig, og ikke noe innhold enda. ( det er fordi det ikke er meg som fikser innhold) men hva synes dere ? gi gjerne et terningkast http://swifty.tyggegummi.net/skli Som dere sikkert skjønner er det en side for sportsdanse klubben i Lillehammer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Den skrifta der det står at designet er sånn ca. ferdig har, etter det jeg ser, ikke noe definert skriftstørrelse. For meg ser den litt vel stor ut. Du kan jo prøve den HW bruker, Verdana 11px, tror jeg. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 joda, men var mest selve designet jeg tenkte på da, hva synes dere om det ? Lenke til kommentar
mamort Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ok, nå skal ikke jeg slakte designet fullstendig, men det er visse ting som jeg synes ser litt amatørmessig ut. Hovedsaklig er det den svarte skyggen langs kanten på hele designet. Det ser ut som du har lagd noen veeeldig enkle effekt(er) gjennom blending options i photoshop(7) uten å ha forandret på noen av innstillingene. Det vil se atskillig mye bedre ut om du tonet ned den drop shadowen noen hakk, eller eventuelt brukte en annen shadow effekt. Håper forresten at //meny, //diverse og //info ikke skal være i den fargen. (nuff said) Ellers så utnytter du plassen veldig dårlig. Designet burde kunne fylle mesteparten av plassen du har tilgjengelig for alle oppløsninger (ned til 800x600). På min skjerm tar siden bare opp halvparten av skjermområdet, men dette kan du enkelt fikse med å lage litt grafikk som "strekker" (tiler) seg i bredden. Alt i alt, ikke så værst..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå