olopolo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har et bilbilde jeg kunne tenkt meg å evt. bruke i en konkurranse. Bildet er tatt på et "opplevelsessenter", og logoen er på hele siden av bilen. Har det noe å si? Eller kan jeg bruke i vei? Litt usikker =) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ville nok spurt først,send en mail om hva du vil bruke bildet til. Skjeldent noen sier nei til gratis reklame,på den andre siden så kan kanskje konkurranseansvarlig tyde bildet som snikreklame og avvise det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tror ikke et firma som har logo på sine bilder kan reservere seg mot at bilder av bilen blir publisert. Det er mer et spørsmål om i hvilken grad det ødelegger bildet, eller ikke. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke noe særlig problem for bildet. Har sendt dem en mail for sikkerhets skyld, venter å ser an om det blir noe svar før jeg gjør no. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Litt sent nå, sikkert, men jeg hadde ikke nølt med å sende inn bildet. Tror ikke de printa logoen over hele bilen fordi de ville være anonyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå