Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ser etter spiller med radio og mp3 (usb/minnekort)

bo1e

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter spiller som har radio og mp3avspilling fra usb og/eller minnekort. Jeg har kjøpt en spiller fra biltema for en stund siden, og er ikke særlig fornøyd med den. Den har både usb og sdkortleser, men er ustabil. Jeg vet ikke akkurat hva som gjør det, men den sliter med både usb og sdkort. Når jeg spiller av fra sdkort så kutter den midt i sanger og bare hopper videre. Og det virker tilfeldig hvor det skjer, men kan jo være den er kresen på filer og/eller minnekort. Fra usb stopper den opp helt innimellom, slik at jeg må dra ut det som står i usbporten å sette inn igjen før den vil spille videre, og det er litt kjedelig og tar litt tid. Vet ikke om det er min spiller det er noe galt med, tror heller det er biltema sine spillere som er litt vel billig kanskje. De har nye modeller nå ser jeg, men vet ikke om det er noe å satse på.

Er det noen som har tips til andre slike spillere, eller erfaring med de fra biltema? Trenger ikke cd, kun radio og mulighet til å spille mp3 via usb eller kort. Helst så billig som mulig, så lenge det funker.

edit1: Ser nå det ligger en nesten identisk tråd litt nedover på listen her, uten svar i. Burde bumpet den, men så den litt for seint :) Får håpe på litt mer respons her..

edit4: Hm, fant et par billige på ebay, kalt Pyle og Pyramid, disse får slakt kritikk på amazon, så tror vi holder oss unna dem. Fjernet linkene til ebay for sikkerhets skyld :p

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Gir denne en liten bump og håper ingen holder det imot meg.

Fant en spiller som så grei ut i prisguiden:

https://prisguiden.no/product.php?productId=71061

Blaupunkt Melbourne SD27

Denne har ikke cd, men tar sd/mmc og har aux-inngang i fronten og er "klar for ipod". Det er igrunn akkurat det jeg ser etter. Ikke var den dyr heller. Klarer ikke helt å bestemme meg for om den var stygg eller grei, men heller litt mot stygg :) Hvis den funker så er ikke det så nøye :)

Lurer litt på hva akkurat dette betyr:

Display of up to 127 directories/file names

Er det en begrensning på hvor mange filer man kan max ha/spille av fra et minnekort?

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Jeg er aller mest interessert i å ikke betale særlig mer enn 6-7-800 kr for dette. Hvis det har radio og kan spille lyd fra usb eller minnekort så er jeg fornøyd. Tror ikke jeg finner noe annet enn blaupunkt under 1000 kr som har disse ekstremt enkle funksjonene. Jeg er helt enig i at de var stygg, men blaupunkt er i det minst et kjent merke, så helt rævva kan det vel ikke være. Så lenge det funker så er jeg fornøyd. Jeg tar selvsagt imot tips hvis det finnes andre spillere under 1000-lappen, men jeg har enda ikke funnet noe.

Lenke til kommentar
Helst under 1000 kr, ihvertfall ikke langt over. Hvis jeg skal ha pioneer kenwood eller alpine med usb/sd så nærmer det seg vel det dobbelte av blaupunkt sin pris og vel så det.

se etter noe brukt, kan fort tjene mye på det ;)

bare pass på å få med kvittering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...