olar0701 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Et bilde som hvor deler av bilder ikke inneholder "detaljer" jfr sorte/hvite partier. Likvel liker jeg bildet som jeg føler er harmonisk/avslappende eller noe sånt.. Helt ræva - gi beskjed.. Likeså tar jeg i mot forslag til forbedring.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bildet må åpnes for å verdsettes, for det er i detaljene at bildet finnes. Bildet er en "abstrahering" av en stabel tallerkener, men i og med at det er synlig så vil jeg heller si at bildet er figurativt. Og figurene er fine å hvile øynene på de. Bruken av dof er jo helt etter tidens smak, og jeg må innrømme at jeg blir litt betatt av det jeg også. Innslaget av grønt er et friskt innslag. Nok et teknisk godt gjennomført bilde fra deg. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg måtte se mer enn en gang før jeg så hva det var. Stilig effekt ved at stabelen tilsynelatende fordunster til hvit tåke. Tror jeg skal slite med å gjøre noe hverdagslig like interessant. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Veldig behagelig å se på. Falt for det grønne. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Takk for gode tilbakemeldinger. Godt at ikke alle er enig med min bedre havdel som mener det er for "symmetrisk" For de teknisk interessert: D700 med tamron 90 2.8 blender f/5 lukkertid 1/60 med en svaaak direkte blitz Endret 5. oktober 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg ser noe micro rusk sånn ca midt på, det irriterer litt. Ellers tøft bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå