Welhaven Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har en ASus U3, og jeg tenkte i forhold til drivere og oppdateringer osv., finnes det noen slags vedlikeholdsprogram du kan kjøre på nettet, som på en måte gir deg et sammendrag på hva slags stand PC-en din er i? Da tenkte jeg altså i forhold til drivere, programvare etc. Takk for svar. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du kan jo prøve PCPitstop (www.pcpitstop.com) Den nyeste "test all" test resultat overview lister opp både programvare , OS , og drivere og detaljer om de er oppdatert eller ikke. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Helt ypperlig! Takker for svaret Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bruker Driver Detective. Genialt program som scanner PCn din og finner ut om driverne er opdaterte. Den lar deg også laste ned drivere direkte dersom de ikke er up to date. Jeg vet ikke om det finnes noe trial versjon. Jeg betalte 150 spenn eller noe for et års bruk. Verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå