LucarioX Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Reiser nedover til Polen i morgen og har derfor et spørsmål. Kan jeg lade mobilen min der? Er det altså like kontakter som vi har her hjemme? Eller trenger jeg en omformer slik man trenger i USA? Om det er tilfelle, hvor får jeg kjøpt en slik omformer? Noen polske butikker de har det i? Har en Sony Ericsson W810i med standar laderen som fulgte med om det skulle ha noe å si. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 syns jeg husker de brukte vanlige, europeiske kontakter. mins ikke jeg hadde noen problemer med å få lada opp iallfall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var i Polen i sommer og de bruker samme kontakter som her hjemme . Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ah, det var godt å høre Takk for god hjelp. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hvilke type sokler de bruker vet jeg ikke. Omformer trenger du som regel ikke. Grunnet av at mye av dagens utstyr takler 110v og 230v. Som feks mobilladdere og laddere til bærbare. Her vises det hvor de har forskjellige sokler: http://en.wikipedia.org/wiki/Domestic_AC_p...ugs_and_sockets Sokkler: Mens vi er igang og hate USA sitt eget målesystem og 110volt system, har ikke noe med spenningen og gjøre. Bare idioti. Røde land har ikke Metric som sitt system, slik som vi. Endret 5. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var i Polen i fjor, og hadde bare problem med lading på båtene vi tok. Men vi var både i Polen, Tsjekkia og Tyskland, og var ikke noe problem : ) God tur! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke rart det er krig i Afrika, når alle landene har forskjellige støpsel ... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må være et helvette for gerilian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå