Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen funker bare av og til....


Anbefalte innlegg

PCen min funker bare av og til! Når den ikke funker som den skal har den ofte problemer med å starte tunge programmer (f.eks spill), den kan også ha problemer med å starte eller til og med å slå seg av! Det jeg mener med problemer er at det som regler tar flere timer fra jeg starter pc eller programmet til det faktisk starter!! har reinstallert vista flere ganger uten at det har satt en stopper for problemene! Det rare med dette er at det har oppstått helt av seg selv rett over natten. Av og til får jeg melding fra windows om at det er noen driverproblemer, men at den ikke finner løsningen på det. Jeg har oppdatert alt i windows update...

 

btw: ganske sikker at det ikke er virus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PCen min funker bare av og til! Når den ikke funker som den skal har den ofte problemer med å starte tunge programmer (f.eks spill), den kan også ha problemer med å starte eller til og med å slå seg av! Det jeg mener med problemer er at det som regler tar flere timer fra jeg starter pc eller programmet til det faktisk starter!! har reinstallert vista flere ganger uten at det har satt en stopper for problemene! Det rare med dette er at det har oppstått helt av seg selv rett over natten. Av og til får jeg melding fra windows om at det er noen driverproblemer, men at den ikke finner løsningen på det. Jeg har oppdatert alt i windows update...

 

btw: ganske sikker at det ikke er virus

 

Er klin likt problemet jeg hadde før,

da var harddisk busta!

 

Hvilke/n harddisk/er har du?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...