Gå til innhold

Vurderer å begynne med Wow igjen.


Anbefalte innlegg

Hei. Etter å ha spilt Warhammer online og mange andre online spill i et par måneder har jeg kommet til den konklusjonen at ingenting har gitt meg den feelingen som jeg fikk med wow :)

Så jeg lurer å begynne på igjen, men desverre solgte jeg accounten min, fordi jeg trodde WAR kom til å overgå wow grundig :/

Så jeg kunne tenke meg å begynne igjen, men ikke på scratch. Og da må jeg kjøpe, evt trade en account, noe som er imot blizz sin eula..

 

Noen tips? Kan jeg kjøpe/trade en account even though blizz says no?

 

 

Svar meg på pm om denne tråden bryter med forumretningslinjene, så skal jeg få den stengt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så jeg lurer å begynne på igjen, men desverre solgte jeg accounten min, fordi jeg trodde WAR kom til å overgå wow grundig :/

 

Uffda, ser ut som du har gått i samme fella som uttalige venner irl og in-game gjorde med AoC og WAR. For det første må jeg få lov til å fraråde powerleveling, Blizzard har bare blitt mer og mer effektive med å luke ut juksinga i det siste, en venn av meg i level 65 skulle på ferie og ville være i level 70 når han kom tilbake så han kjøpte seg levling. Eneste han fikk var en mail fra Blizzard og en bann. Å kjøpe character er nok det sikreste, men da bør du vite sikkert at du kjøper fra noen du kjenner. Det er nesten alltid mulig for den originale eieren å få tilbake accounten, uansett om du forandrer passord og informasjon.

 

Recruit-A-Friend går forøvrig fort nok til å vekte opp fordelene med å kjøpe seg character.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

65-70 powerlevling til en venn endte opp med 2x ban på 5 lvler.(Han fortsatte etter første ban..)

 

RAF systemet får det til 60 på noen dager uten boost. (ikke /played) Spørs på hvor mye du spiller.

 

1) RAF.

2) Kjøp lvl 70 konto

3) Powerlevling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...