Nightwish Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, har vært i militæret 7 måneder av dette året (2008), kommer til og jobbe de 5 siste månedene med full lønn. På skattekortet er min inntekt beregnet til rundt 260.000 og da skal jeg trekkes 36% i skatt, men det kommer jo ikke til og skje, kommer til og tjene ca 100.000,- har jeg regnet ut. Skal jeg da likevel be arbeidsgiver trekke 36% skatt? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, har vært i militæret 7 måneder av dette året (2008), kommer til og jobbe de 5 siste månedene med full lønn. På skattekortet er min inntekt beregnet til rundt 260.000 og da skal jeg trekkes 36% i skatt, men det kommer jo ikke til og skje, kommer til og tjene ca 100.000,- har jeg regnet ut. Skal jeg da likevel be arbeidsgiver trekke 36% skatt? Hvis har lyst til å få igjen på skatten til neste år, så kan du gjøre det Hvis du satser på å gå i null, kommer det an om du har andre ting som gir deg fratrekk. Bsu f.eks. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 kommer til og tjene ca 100.000,- har jeg regnet ut. 20% bør holde i lange baner, vel og merke du ikke har en stor nettoformue.. Du må hente et nytt skattekort på likningskontor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå