abene Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Programmet Sharpener Pro er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
berland Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg blir lettere sjokkert av at det kan finnes et marked for å selge en bitteliten komponent av arbeidsflyten for bildebehandling som separat programvare til hele 200 dollar. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Målgruppen er vel div firma/grafikerer... Hvis det er en god plugin er den vel verdt 200bucks for disse : ) Ennå klarer jeg meg fint med photoshop sharpen, men det skal testes : ) Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Også som amatør/privatperson er det vert 200 dollar om det virkligen gjør bildene dine skarpere. Samtidigt kunne en jo si at PhotoShop som koster "mange fler" hundre dollars burde kunne dette så pass bra at det ikke trengtes plug-in for at oppnå disse resultater. //LD Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er vel kanskje verdt å merke seg at dette er en plugin for Photoshop. Som koster litt til å begynne med. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er vel kanskje verdt å merke seg at dette er en plugin for Photoshop. Som koster litt til å begynne med. Det står jo klart og tydeligt i artikkeln, samt i over 66% av kommentarerne? //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg