Manlulu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har tenkt på å kjøpe meg en ny bil. Vil ha en liten en. Synest det er lettest å få bra trøkk i små biler. Så jeg tenkte da på en audi a3 eller s3. Har fra før en audi 80 88mod, og satan for en rævva bil å bygge anlegg i. Utrolig mye effekt fra subben henger att i dette tette bagasjerommet, som er bak en bensintank på 70 liter, og med ei hattehylle i jern, kav å strekke kabler osv. Så ja. audi a3 eller s3. Rundt 2000 mod. Hvordan blir lyden? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Har tenkt på å kjøpe meg en ny bil. Vil ha en liten en. Synest det er lettest å få bra trøkk i små biler.Så jeg tenkte da på en audi a3 eller s3. Har fra før en audi 80 88mod, og satan for en rævva bil å bygge anlegg i. Utrolig mye effekt fra subben henger att i dette tette bagasjerommet, som er bak en bensintank på 70 liter, og med ei hattehylle i jern, kav å strekke kabler osv. Så ja. audi a3 eller s3. Rundt 2000 mod. Hvordan blir lyden? A3 er kjempe bil å bygge i! Det er bare en tynn hattehylle som skiller bagasjerommet og kupeèn pluss at det er 2-veis komponentsett org. Lett å få go bass i denne bilen EDIT: en ting du må passe på i en slik bil er at signalkablene bør være 90grader plugg på ellers får du ikke spilleren skikkelig på plass. Her er et alt. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1122 Endret 5. oktober 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Enkel og grei bil å bygge i. God plass i kabelgater osv. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 La faktisk kabler i min A3 00-mod her om dagen, og gikk veldig greit. Og bassen blir veldig bra i denne bilen, anbefales virkelig. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Takker for svar Da må det nesten bli en a3 Hadde en Rockford Foskate Punch 3, men den ble sprengt.. Noen som har forslag til ny sub? max 6-7000 inkludert kasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå