Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A3. Bra å bygge anlegg i?

Manlulu

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe meg en ny bil. Vil ha en liten en. Synest det er lettest å få bra trøkk i små biler.

Så jeg tenkte da på en audi a3 eller s3.

Har fra før en audi 80 88mod, og satan for en rævva bil å bygge anlegg i. Utrolig mye effekt fra subben henger att i dette tette bagasjerommet, som er bak en bensintank på 70 liter, og med ei hattehylle i jern, kav å strekke kabler osv.

Så ja. audi a3 eller s3. Rundt 2000 mod. Hvordan blir lyden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt på å kjøpe meg en ny bil. Vil ha en liten en. Synest det er lettest å få bra trøkk i små biler.

Så jeg tenkte da på en audi a3 eller s3.

Har fra før en audi 80 88mod, og satan for en rævva bil å bygge anlegg i. Utrolig mye effekt fra subben henger att i dette tette bagasjerommet, som er bak en bensintank på 70 liter, og med ei hattehylle i jern, kav å strekke kabler osv.

Så ja. audi a3 eller s3. Rundt 2000 mod. Hvordan blir lyden?

A3 er kjempe bil å bygge i! Det er bare en tynn hattehylle som skiller bagasjerommet og kupeèn pluss at det er 2-veis komponentsett org. Lett å få go bass i denne bilen :yes:

EDIT: en ting du må passe på i en slik bil er at signalkablene bør være 90grader plugg på ellers får du ikke spilleren skikkelig på plass. Her er et alt. http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1122

Endret av tobbelobb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...