Gå til innhold

er jeg rasist eller begynner jeg å bli gæren

brakarbuldre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^

Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt.

"Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg :cool: .

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^

"Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg :cool: .

Joda.. De er noen sleipinger de derre mojaffane

Lenke til kommentar

jeg er faktisk ikke enig i det du sier om utlendske gutter:(

Lenke til kommentar

det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom :shrug:

Lenke til kommentar
det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom :shrug:

De har jo alle kjønnssykdommer fra gener, så what's the point?

Åh? Finnes det andre enn meg der ute?

Hvor langt kan vi dra denne da? Awesome!

Lenke til kommentar

Det å bruke kondom er da like mye jenten sitt ansvar, som gutten. :)

Ellers så skal jeg gjøre meg upopulær igjen, og si at. Om alle nordnorske jenter er løse tøser, og har vært bortpå "alle" hva sier dette om guttene? :)

Lenke til kommentar

ja ja alle har jo sine foskjellige meninger;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er helt enig i det meste som blir sagt her, dette er nesten ikke verdt å diskutere en gang. Jeg er selv sammen med en fra Tyskland, det er ikke noe galt med det. Det er liksom ikke sånn at nordmenn dør ut. Med det rasistsamfunnet vi har i dag vil det nok aldri skje.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til dere som hater raseblanding!!

Stadig flere norske menn finner seg ektefelle i utlandet. Og det er disse giftermålene som bidrar mest til økt innvandring, viser en fersk undersøkelse.

Hvert år inngås det langt flere ekteskap mellom norske og innvandrere enn det gjøres mellom to innvandrere."

Så, ikke klag på innvandrere som bor i Norge hvis dere ikke liker raseblanding, eller "landssviker horer", som dere kaller norske jenter som er sammen med en rasefremmed!! Klag på sons of Norway, norske menn!!

Er raseblanding selv, ser ikke at det skal være noe problem med blande seg med en annen rase, har ikke imot noen raser men,

DERE bere jo oss innvandrere om å integrere oss, men at vi skal integrere oss med DERES jenter, så langt vil DERE ikke at vi skal gå?hmm..

Norske jenter velger jo selv hvem de skal være med, så visst hun vil være med en pakistaner, marokaner, latiner, osv, må hun jo få lov til å velge dette uten å bli stempla, "BILLIG eller HORE" mange norske jenter gifter seg med utenlandske menn,.

Peace in the middle east,.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
jeg beklager vist noen syns jeg er litt for drøy, ekke meninga og være kødd, det har bare vært en hard kveld på flaska, jeg er en 22 år gammal norsk gutt jeg har vokst opp mest med utlending og henger mest med dem, tyrkere, pakkis, serbere, somaliere og hele pakka, noen er greie og ordelige folk, og noen av dem er ikke, gjenger og kødd helt til kirka og tilbake

probleme mitt er hvem all puler, jeg mener er det noe som er mer trist enn en norsk jente som henger med tyrkere, eller en 50 år gammel man med en 20 år gammel thai jente, siden jeg går mest med dem er det ett problem, den beste jente-vennen min var fra iran, men når hun skulle begynne og kysse holdt jeg på og kaste henne ut vinduet (ikke bokstavlig), min beste norske venn kom med en japse jente, jeg hakke snakka med han på måneder nå.

faen heller, nå henger jeg bare med ORDENTILE utlendigner og nordmen, tyrkere med tyrker jenter, nordmen med norske jenter, jeg klarer ikke og snakke med de andre, blir faen meg kvalm med dissa forbanna folka, du er ikke ordentlig norsk hvis du puler en vietnamesik jente, og du er faen ikke ordentlig tyrker hvis du puler med en polakk

det er komplett umulig og finne enn norsk jente som er litt vanlig, de norske jentene jeg har i senga er som og pule med søpplesekker, de tar alt de finner

i bunn og grunn, greit og være venner, fleste av mine venner er utlendinger , men når det kommer til forhold og ekteskap så holder du deg faen til dine egne

du har spist litt feil sopp eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...