Datasmurf Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 brakar, er du trønder? Du høres ut som de fleste jeg voksta opp blant Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er helt enig med trådstarter, men det er kun fordi jeg vil mere action her inne Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 de som har problemer med å få seg fett her i nord, har serriøse problemer i allefall.. haha Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^ Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt. "Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg . Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^ Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt. "Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg . Joda.. De er noen sleipinger de derre mojaffane Lenke til kommentar
Hallaa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^ Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt. "Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg . Joda.. De er noen sleipinger de derre mojaffane jeg er faktisk ikke enig i det du sier om utlendske gutter:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^ Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt. "Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg . Joda.. De er noen sleipinger de derre mojaffane jeg er faktisk ikke enig i det du sier om utlendske gutter:( det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom De har jo alle kjønnssykdommer fra gener, så what's the point? Åh? Finnes det andre enn meg der ute? Hvor langt kan vi dra denne da? Awesome! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom Det å bruke kondom er da like mye jenten sitt ansvar, som gutten. Ellers så skal jeg gjøre meg upopulær igjen, og si at. Om alle nordnorske jenter er løse tøser, og har vært bortpå "alle" hva sier dette om guttene? Lenke til kommentar
Hallaa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^ Tenkte ikke på deg, tenkte mer generelt. "Alle" utlendinggutter klager over at alle norske jenter er horer, men likevel så oppsøker utlendingene de for et billig ligg . Joda.. De er noen sleipinger de derre mojaffane jeg er faktisk ikke enig i det du sier om utlendske gutter:( det er jeg, akkurat det som er min oppfattning også... Det verste er at de aldri bruker kondom heller, ellers så hadde jeg ikke hatt noe imot det lissom ja ja alle har jo sine foskjellige meninger;D Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er helt enig i det meste som blir sagt her, dette er nesten ikke verdt å diskutere en gang. Jeg er selv sammen med en fra Tyskland, det er ikke noe galt med det. Det er liksom ikke sånn at nordmenn dør ut. Med det rasistsamfunnet vi har i dag vil det nok aldri skje. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Til dere som hater raseblanding!! Stadig flere norske menn finner seg ektefelle i utlandet. Og det er disse giftermålene som bidrar mest til økt innvandring, viser en fersk undersøkelse. Hvert år inngås det langt flere ekteskap mellom norske og innvandrere enn det gjøres mellom to innvandrere." Så, ikke klag på innvandrere som bor i Norge hvis dere ikke liker raseblanding, eller "landssviker horer", som dere kaller norske jenter som er sammen med en rasefremmed!! Klag på sons of Norway, norske menn!! Er raseblanding selv, ser ikke at det skal være noe problem med blande seg med en annen rase, har ikke imot noen raser men, DERE bere jo oss innvandrere om å integrere oss, men at vi skal integrere oss med DERES jenter, så langt vil DERE ikke at vi skal gå?hmm.. Norske jenter velger jo selv hvem de skal være med, så visst hun vil være med en pakistaner, marokaner, latiner, osv, må hun jo få lov til å velge dette uten å bli stempla, "BILLIG eller HORE" mange norske jenter gifter seg med utenlandske menn,. Peace in the middle east,. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva faen er poenget ditt? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva faen er poenget ditt? At det bare er fint om folk finner sammen, uavhengig om personene kommer fra ulike deler av verden? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva faen er poenget ditt? At det bare er fint om folk finner sammen, uavhengig om personene kommer fra ulike deler av verden? Ja helt riktig, skjønner ikke hvofor skal sutre og klage på at folk mixer seg, vi mennesker er likeverd!! Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Neinei, var ikke deg jeg siktet til, var OP . Lenke til kommentar
yagami_light Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg beklager vist noen syns jeg er litt for drøy, ekke meninga og være kødd, det har bare vært en hard kveld på flaska, jeg er en 22 år gammal norsk gutt jeg har vokst opp mest med utlending og henger mest med dem, tyrkere, pakkis, serbere, somaliere og hele pakka, noen er greie og ordelige folk, og noen av dem er ikke, gjenger og kødd helt til kirka og tilbake probleme mitt er hvem all puler, jeg mener er det noe som er mer trist enn en norsk jente som henger med tyrkere, eller en 50 år gammel man med en 20 år gammel thai jente, siden jeg går mest med dem er det ett problem, den beste jente-vennen min var fra iran, men når hun skulle begynne og kysse holdt jeg på og kaste henne ut vinduet (ikke bokstavlig), min beste norske venn kom med en japse jente, jeg hakke snakka med han på måneder nå. faen heller, nå henger jeg bare med ORDENTILE utlendigner og nordmen, tyrkere med tyrker jenter, nordmen med norske jenter, jeg klarer ikke og snakke med de andre, blir faen meg kvalm med dissa forbanna folka, du er ikke ordentlig norsk hvis du puler en vietnamesik jente, og du er faen ikke ordentlig tyrker hvis du puler med en polakk det er komplett umulig og finne enn norsk jente som er litt vanlig, de norske jentene jeg har i senga er som og pule med søpplesekker, de tar alt de finner i bunn og grunn, greit og være venner, fleste av mine venner er utlendinger , men når det kommer til forhold og ekteskap så holder du deg faen til dine egne du har spist litt feil sopp eller? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 du har spist litt feil sopp eller? Han har kutta ut sopp, han er nå på bærtur istedet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 du har spist litt feil sopp eller? Han har kutta ut sopp, han er nå på bærtur istedet Eventuellt så klarer han ikke å få seg noe bedre så han ender bare opp med de så kalte søppelsekkene sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå