Gå til innhold

er jeg rasist eller begynner jeg å bli gæren


brakarbuldre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stiller samme spørsmålet som Pusur her.

 

Hvorfor?

 

Jeg forstår bare ikke hvorfor det er så galt. Til nå har jeg ikke funnet noen ulempe med å ha sex med en av annen etnisk opprinnelse. Det er strengt tatt ikke slik at hudfargen smitter over eller noe.

 

For meg blir det nesten som å si at. "Nei, jeg kjører ikke blå biler. Jeg har selv en rød bil, og kunne aldri tenke meg å kjøre en bil med en annen farge. Og siden jeg liker røde biler best, synes jeg at alle andre med røde biler, også skal holde seg til denne fargen." :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med trådstarter.

Jenter som er sammen med utenlandske gutter er ekkelt.

Ville heller pula en sau, enn en pakistaner, japse, somalier o.l.

Folk av samme "rase" skal holde seg til den. Det er greit. Men noe annet vil være som og parre en katt med en panda.

 

Mener ikke og virke rassistisk, har ingenting i mot utlendinger, men når vi kommer til puling, kyssing osv er det feil :p

Nei, du er zoofil. Mye bedre!

Lenke til kommentar
ikke sant. den teorien om å holde rasene rene funker ikke sånn som verden er i dag, dog kunne vi drite i å slippe inn flere her.

Problemet er vel ikke hvor mange som slippes inn, men hvem? :)

 

Selv har jeg ikke noe i mot at det kommer nye landsmenn til Norge, dog, det irriterer meg en smule når noen av de ikke oppfører seg som folk. Men det gjelder jo like mye nordmenn. :)

Lenke til kommentar

Å nei, oldefaren min var svensk! LEGG MEG I JERN, JEG ER IKKE NORSK!!!

 

Lol, jeg trodde dette kom til å bli enda en tullete rasismetråd, men dette var jo riktig så underholdende. Du har ikke noe imot utlendinger, men du orker ikke tanken på at folk fra forskjellige land har seg med hverandre? Jeg er åpen for mye rart, men menneskehjernen kan bare tåle så mye idioti. Gjør folk en tjeneste og hopp i havet.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt: Du begynner ikke å bli gæren. Du har vært det hele tiden.

Lenke til kommentar

Vil aller først si at jeg har dame, og vi har vært sammen i 2 år nå. Kjempe stolt av å ha funnet en så bra jente.

 

Men så til noe jeg så trådstarter fortelle.

"det er komplett umulig og finne enn norsk jente som er litt vanlig, de norske jentene jeg har i senga er som og pule med søpplesekker, de tar alt de finner"

HAHA, jeg holdte på å flire meg ihjel, fordi dette er faen meg så sant som du får det! Norske jenter er som søppelsekker atm. De tar alt og alle de kommer over. Blir kvalm av å se samfunnet, hvordan norske småtøser parrer seg med alt og alle. De er faen meg som hunder.

Heldigvis fant jeg et av de få eksemplarene som jeg vil kalle for en ordentlig jente! :) Skal holde på henne for alt det er verdt.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Hva vil du egentlig fram til? Du klarer jo ikke så si hvorfor det plager deg

 

 

 

"det er komplett umulig og finne enn norsk jente som er litt vanlig, de norske jentene jeg har i senga er som og pule med søpplesekker, de tar alt de finner"

HAHA, jeg holdte på å flire meg ihjel, fordi dette er faen meg så sant som du får det! Norske jenter er som søppelsekker atm. De tar alt og alle de kommer over. Blir kvalm av å se samfunnet, hvordan norske småtøser parrer seg med alt og alle. De er faen meg som hunder

Er ikke bare det at dere bare får dere noe av tøser da?

Lenke til kommentar
Trådstarter: Hva vil du egentlig fram til? Du klarer jo ikke så si hvorfor det plager deg

 

 

 

"det er komplett umulig og finne enn norsk jente som er litt vanlig, de norske jentene jeg har i senga er som og pule med søpplesekker, de tar alt de finner"

HAHA, jeg holdte på å flire meg ihjel, fordi dette er faen meg så sant som du får det! Norske jenter er som søppelsekker atm. De tar alt og alle de kommer over. Blir kvalm av å se samfunnet, hvordan norske småtøser parrer seg med alt og alle. De er faen meg som hunder

Er ikke bare det at dere bare får dere noe av tøser da?

 

Eller bare at du ikke har forsøkt å åpne ønene og testa ut noen objekter^^ haha.

Her nord er i allefall ALLE jenter (med få unntak) små søser som venter på at hvem som helst skal være "bigdady" noen minutter med dem

Lenke til kommentar
HAHA, jeg holdte på å flire meg ihjel, fordi dette er faen meg så sant som du får det! Norske jenter er som søppelsekker atm. De tar alt og alle de kommer over. Blir kvalm av å se samfunnet, hvordan norske småtøser parrer seg med alt og alle. De er faen meg som hunder.

Heldigvis fant jeg et av de få eksemplarene som jeg vil kalle for en ordentlig jente! :) Skal holde på henne for alt det er verdt.

Det er fordi alle utlendingsguttene hopper på første og beste tog.

 

Vi kan alle generalisere.

Lenke til kommentar
HAHA, jeg holdte på å flire meg ihjel, fordi dette er faen meg så sant som du får det! Norske jenter er som søppelsekker atm. De tar alt og alle de kommer over. Blir kvalm av å se samfunnet, hvordan norske småtøser parrer seg med alt og alle. De er faen meg som hunder.

Heldigvis fant jeg et av de få eksemplarene som jeg vil kalle for en ordentlig jente! :) Skal holde på henne for alt det er verdt.

Det er fordi alle utlendingsguttene hopper på første og beste tog.

 

Vi kan alle generalisere.

 

 

Nå vet ikke jeg helt hva du mente, men jeg er på ingen måte noen utlening. Jeg kjenner til miljøet her jeg bor og for å si det mildt, så kan man ikke pule en jente her uten at bestekompisen din og nermest faren din var der først^^

Lenke til kommentar
Eller bare at du ikke har forsøkt å åpne ønene og testa ut noen objekter^^ haha.

Her nord er i allefall ALLE jenter (med få unntak) små søser som venter på at hvem som helst skal være "bigdady" noen minutter med dem

Haha. nei jeg har faktisk testa ut noen. Både "søppelsekker" og ordentlige jenter. Men det er kanskje forskjellig utbredelse av dem i nord og sør. Jentene fra nord er jo kjent for å være kåtere enn dem her nede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...