Bone Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Heisann! Har en Nokia E51.. og det er faktisk ikke så mange månedene siden jeg begynte å bruke ordboka: før skrev "en og en bokstav". Men, jeg synes noen ord i ordlista forsvinner etter hvert.. eller.. jeg kan ikke garantere, men det er bare noe jeg synes.. Er det slik? Er det noen begrensninger over hvor mange ord som kan legges til i ordlista? Takker for svar! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg mener å huske fra min tid med Nokia og ordbok-bruker at det er et maks antall ord mobilen husker ja, og så sletter den vel sikkert de minst brukte for å dytte inn nye. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Grr.. så dumt! Hvis det er slik, så er det tydeligvis ikke så "mange" den husker heller da.. for SÅ mange har jeg nå virkelig ikke lagt inn... Litt pussig at jeg kan ha i hvert fall over 1000 meldinger +++, men ikke lagre noen få ord i ordboka! Er det bare Nokia som har begrensninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå