Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datamaskinen oppdager en kritisk feil og må skru's av? (Trolig på grunn av MSN Messenger.)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg reinstallerte min maskin i stad, Windows Vista Ultimate. Så installerte jeg flere av programmene jeg vil bruke fremover. (Tviler på at det er noe virus.) Da jeg installerte MSN, var det som om det ble et stopp. Jeg fikk opp en beskjed lignende denne: "Windows har funnet en kritisk feil, og vil avsluttes om et minutt. Lagre arbeidet ditt." Da gikk det ikke an å åpne programfiler, mine dokumenter og lignende.

Det gikk ett minutt, og PCen ble restartet. Da den var skrudd på igjen, kom den samme beskjeden, og PCen skrudde seg av igjen. Slik gjentok det seg flere ganger. Helt til jeg rakk å restarte PCen selv, før den hadde startet helt opp, og beskjeden skulle komme. Da jeg restartet den selv så alt ut til å virke, så jeg fortsatte arbeide med å få inn alle programmene (som tok ca 10 - 15 GB til sammen.) Alt virket, så skulle jeg starte MSN Messenger igjen, da fikk jeg opp varselen nok en gang, og på'n igjen. Da PCen så skrudde seg på, slapp jeg å restarte selv. Da jeg nettopp trykte på MSN virket det igjen. Jeg har hatt to forskjellige versjoner av MSN, og problemet oppsto på begge, så det er tvilsomt én av dem som er problemet.

Jeg vet ikke om dette vil gjenta seg igjen, det er derfor jeg spør dere. Vet dere hva som kan være problemet? Takker for alle seriøse svar!

Endret av Jonas9300
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...