jahas Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei! Nå er det på tide å kjøpe inn sko og jakke for vinteren. Jeg er 19 år og har lyst på noe som ser litt tøft ut. Noen som har noen tips? Hva er "inn" i år? Endret 5. oktober 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kommer litt an på hvordan du går kledd ellers. Selv er jeg ganske glad i losjakker, noe som nok aldri går av moten. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kommer litt an på hvordan du går kledd ellers. Selv er jeg ganske glad i losjakker, noe som nok aldri går av moten. Er vel en slags jack and jones stil ;P 'Men har sett litt på noen av dunjakkene til Peak, noen som vet prisen på disse? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kommer litt an på hvordan du går kledd ellers. Selv er jeg ganske glad i losjakker, noe som nok aldri går av moten. Er vel en slags jack and jones stil ;P 'Men har sett litt på noen av dunjakkene til Peak, noen som vet prisen på disse? 3-4000 tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå