cruelphotography Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Bra tittel forslag fra Tomsi der ;O Likte se-oppover-bildene dine best so far =) Stilig objektiv Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 25. Oktober. Tja, hva skal jeg si? Enhver krok der det er plass, får Frøya plass. 26. Oktober. Får jeg lov? Virma vil inn i stuen for å lete etter Frøya. Er fornøyd med det siste, og det er til slikt jeg virkelig liker 30mm-ern. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 27. Oktober Trøtt pus. Trøtt fotograf. Sløv fokusering. 28. Oktober Portrett av N80-en som kom i posten igår, blir spennende å prøve denne når oktoberfesten er over. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 29. Oktober Det holder på å bli kaldt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det har du rett i, rene pinnsvinet dette her. Ganske fascinerende form på rimet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 30. Oktober Mange spesielle bygninger på gløshaugen, flere av de gjør seg bra i mørket. 31. Oktober Ventet på bussen, og fant noen fargerike blader, selv om det holder på å bli vinter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 30. Oktober liker jeg godt. Som du sier - det gjør seg godt i mørket. Synes du valge et passe stort utsnitt og fikk en fin fargeblanse. Takk for at du har delt en måned av ditt liv med oss. Vel utført oktoberfest. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå