Jann - Ove Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 13. Oktober Mange rette linjer, likte lyset. Men nei, selvfølgelig glemte jeg å stille inn på en fornuftig iso. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 14. Oktober Kjapt, spontant snapshot mens jeg stresset nedover mot bussholdeplassen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjapt, spontant snapshot mens jeg stresset nedover mot bussholdeplassen. Mulig det, men dette er da et av dine bedre? De stiene mellom trærne synes jeg gav en skikkelig fin flyt i bildet. Fargene er bra også, kanskje med unntak av himmelen, som ble litt lys. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 I går burde jeg blendet ned litt, og fulgt med på hvor solen var. 15. Oktober At jeg beseiret nok en slem logaritmelikning feires med en god kopp te Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 16. Oktober På vei hjem igjen, høsten holder på å kjennes, mørkt og kaldt. Var uheldig med skarpheten her, og jukset med litt unsharp mask. Halvveis. Noen blinkskudd har det blitt, og ikke så rent ille treffprosent heller Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 17. Oktober Frøya koser seg i godstolen Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dagens bilde (17 oktober) mener jeg personlig er ditt beste bilde hittil. Stram fokus! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er til slik bruk jeg har 30mm-ern, den takler naturlig lys utmerket. Bokeh-en er deilig kremete, og fokusen nøyaktig. Forøvrig er det klin umulig å treffe så bra med fokus om ikke katten ser rett i retning av kameraet. f/1.4 gir snever fokus. Se bildet fra den 15.de, fokus lå på bortre ende av vannflaten, men alikevel er svaret på ligningen i fokus. Fokusplan er gøyale dyr Det er enkelt å holde utfordringen min med bilder av Frøya, skal mye til for å holde på oppmerksomheten, og en kjangse er regelen, ikke unntaket. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Traff skikkelig med fokus her ja. Og den katten ser ikke ut som den har tenkt å gi fra seg godstolen frivillig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 18. Oktober "NEI" - sier kroppsspråket, blikket og hele katten. Selvsagt gjemmer hun seg i den mørkeste kroken under sofaen. Veldig villig fotomodell. 19. Oktober Selv om det regner, så er det mer moro å prøve å dra meg ut i regnet enn å bli med inn. Men etter å ha sett inn gjennom vinduet en stund kom hun inn alikevel. Denne helgen har jeg faktisk holdt utfordringen min og, siden været her er elendig Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Likte ditt siste bilde godt:) Mulig at det er fordi jeg har katt selv, men synes den er ganske så søt der den står utenfor vinduet (døra?). Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Likte ditt siste bilde godt:) Mulig at det er fordi jeg har katt selv, men synes den er ganske så søt der den står utenfor vinduet (døra?). Enig med deg her. Fint fanget, liksom uklart om den vil inn, eller om den bare forsøker å stirre deg i senk. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) 20. Oktober Bare se, ikke røre. Endret 23. oktober 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) 21. Oktober Analog godlyd, ikke perfekt, men varm og god. Perfeksjon her ville vært en masseprodusert symetrisk transistorforsterker med silikonkomponenter, men hva er skjarmen i sånt? Bakgrunnen er improvisert, jeg har enda ikke funnet tid til å kjøpe meg ett ordentlig bord, og jeg brukte en mattebok og en filosofibok som stativ. Edit: glemte bildet Endret 21. oktober 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du må ha store utlegg til stativer, lærebøker er dyrt. Men jeg må få arrestere deg på ett punkt. Transistorforsterkere har silisiumkomponenter, ikke silikonkomponenter (silicon = silisium, silicone = silikon). Lurer nesten på om jeg ikke liker dette bildet vel så godt som det du la ut i kritikken. Det har vel noe med at du har fått med hele volumknotten her. Har du hatt gleden av å bygge den selv? Forøvrig dyrt å kombinere hifi og foto som hobbies, det har jeg erfart selv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) ]21. nei, 22. Oktober Ingenting. Hodepine. Edit: hodepine ja, feil dato Endret 25. oktober 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 23.Oktober Fikk det utrolig travelt på vei til bussen, kom plutselig på at den gikk 5 over, ikke 8 over. Satset derfor på flaks Forøvrig har jeg og fikset bilde fra mandagen nå. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vil absolutt si at du hadde flaks. Artig effekt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 24. Oktober Stakkars kamera, sitter der på en lærebok og fikk ikke være med tidligere idag, og ei heller når jeg snart drar ned på samfundet. Litt crop siden jeg ikke klarte å holde stødig nok til å bruke selvutløser, klarte å bli med på bildet selv, og fikk med ett forstyrrende bakgrunnselement fordi jeg ikke hadde noe flyttbart speil jeg kunne bruke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 21. oktober ble egentlig ganske stilig, kan se mange assosisjoner til hodepine. Den 24. kan kalles for selvportrett av en sjenert fotograf Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå