Propofol Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei! I slutten av september edit: desember (takk eulogy) skal jeg til Filippinene. Har lest en del på nettet, men jeg vil gjerne høre litt mer fra dere medbrukere om reisemålet. Har planer om å reise litt frem og tilbake og få med meg så mye som mulig. Noen som kan fortelle meg litt om "ups and downs"? Er det noe jeg bør kjøpe mens jeg er der nede? Klær? Sportsutstyr? Mat eller drikke? Tenker da på noe jeg kan ta med meg hjem. Elektronikk styrer jeg egentlig generelt unna i utlandet, men kommer jeg over noe überbillig så kjøper jeg det kanskje. Noen som kan gi gode tips og råd? Mvh. Aero Endret 6. oktober 2008 av ███AERO███ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Slutten av september? Det er oktober nå. Håper du ikke gikk glipp av turen Mye man kan gjøre på Filippinene. De fleste drar til Boracay, det er en liten øy, ganske fint der ifølge mange, men kan bli stappfullt med turister, men det er ikke sesong akkurat nå. Ellers kan du besøke Panglao Island utafor Bohol, ikke lange reisen fra Cebu. Jeg ville egentlig reist litt i provinsene jeg. Store kontraster iforhold til storbyene, masse hyggelige folk, mye å se på, pluss at det ikke er noe stress. Er du ute etter å se natur og slikt så er også Palawan veldig fint. Det kommer egentlig ann på hva du har tenkt deg, om hva som interesserer deg meste. Klær er veldig billig i forhold til Norge. Er det noe man bør kjøpe der så er det klær. Elektronikk kan være billig, men kommer ann på hvor du er og hvilken butikk. Av mat så er det mye forskjellig der nede. Bare prøv det du har lyst på, men husk å prøve å drikke øl der nede, San Miguel eller Red Horse. Sistnevnte er ganske sterk og er ganske god når den er kjølig. Men som sagt, det kommer ann på hva du vil se egentlig. Det er mye historie i landet, du kan se alt fra historiske landemerker, til svære slumområder i Manila, mye natur osv osv. Husk å få med deg Mall of Asia, det er i Manila området, største kjøpesenteret på Filippinene. Hvis du er i storbyene så pass på å ikke forville deg i downtown områdene, det kan bli litt skummelt og farlig. Prut gjerne som en gærning hvis du skal handle på sidegater osv. Også har man også en hel haug med bikinibarer osv hvis det interesserer deg. Jeg synes egentlig ikke at det var så interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå