Gildor78 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har et lite forslag til tråden her. Jeg var inne på PS3-forumet og så at de hadde laget noen spillereger. Det kan jo være greit for oss 360-brukere også Her er reglene: Regler (Endres fortløpende): 1) Ingen tversovere i eget forsvar! Enten slår man en sikker pasning, eller så klarerer man. 2) Spiller man tilbake til keeper trykker man på skyte-knappen og ikke langpasning-knappen. 3) Man greier "aldri" å finte seg forbi en mann. Bruk derfor dette sparsommelig. Se etter pasningsalternativer. Om det ikke går, skyt. Da får ikke de kontret. 4) Man greier ihvertfall ikke å finte seg forbi en mann i eget forsvar. Spill ballen et trygt sted, eller slå gjennombruddspasning (høy) til spissene, det har blitt scoret mål i bøtter og spann på denne måten ved tidligere anledninger. 5) Personen som er listet øverst i garderoben er kaptein, det er denne personen som trykker X for å starte kampen, når vi har forsikret oss om at folk er klare. 6) Ikke opphold deg i garderoben dersom du ikke sitter ved XBOX'en. Dette fører til at andre ikke kan spille kamper og er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette er ikke en tråd for klubbspilling, men for enkeltkamper nå og da når man føler for det. For øvrig veldig enig i reglene, men de passer som sagt ikke her. =) Det finnes også en klubbtråd for X360, og den finner man her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...044&hl=fifa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 GT: tomhel Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 GT: crazydips Spelar stort sett kvar dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 GT: jokeZ10Fifa nå? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GT: AleksWH Add me hvis du vil Lenke til kommentar
DrDREffk Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GT: DrDRE ffk Lag: Fredrikstad. Ikke noe spilling i kveld, for da skal jeg over fjorden på kamp, og se gutta få sin velfortjente sølvmedalje! Lenke til kommentar
pregra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 GT: pregra Er keen på noen kamper i 16-tida, bare å adde hvis du vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) ...er GT? Endret 2. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 tomniel - tomniel spiller stort sett sent på kvelden når madammen har lagt seg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jepp, GT er X91 Al CaponeX Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Er det noen andre som ikke får koblet til EA serverene i dag? Har stått at de er utilgjengelige en stund nå. Er det en side som det står statusen på EA serverene? Synes det er rart jeg ikke finner noe om dette noen plass. Vet det er en liten bump av tråden dette, og mener jeg har sett en mer passende tråd, men jeg finner den ikke igjen. Fryktelig irriterende.. Jeg scoret nettopp mål fra frispark på egen banehalvdel. Keeperen mistet ballen, og den spratt i mål. Målet ble vistnok annulert da en av mine spillere kom springende og dyttet ballen de siste centimeterene i mål, slik at det ble dømt offside. Skulle ha lastet opp replay av dette, men det er jo ikke mulig når jeg ikke har kontakt med serveren. Endret 3. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fifa 09, den giganstiske tråden eller Fifa 09 tips & triks. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fifa 09, den giganstiske tråden eller Fifa 09 tips & triks. Ah, fant den nå, og serverene er oppe igjen også nå. Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 GT: RuntherCredible Spiller stort sett hver eneste dag, mest på kveld/natt. Bare å adde Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 GT: hardcorepANZER Spiller nesten hver dag, litt forskjellige tidspunkt ! Spiller helst Be A Pro modus.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor mange spiller egentlig Fifa09 online via xbox live? Er jo bare top 10000 som er ranked.. Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 GT: Rodrigues1337 Er ikke så veldig mye spilling, men har spiller av og til Akkurat nå har xboxen rrod så jeg skal snart sende den inn, så det blir ikke spilling før den kommer tilbake uansett (ohlry). Spiller ofte som Portugal, Chelsea eller Benfica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå