Atald Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Tenkte det var greit å samle gamertagene til folk som er klare for en kamp nå og da, uten å måtte melde seg på en liga. Gamertags som legges til vil oppdateres i førsteposten. For å legge til flere kjappest mulig anbefaler jeg å logge på xbox.com med samme WLID og passord som du brukte da du registrerte gamertagen din, og gjøre det derfra. GAMERTAGS: Atald: Atald Eriqo: Eriqo Terje0: Terje00 Stonemeister: Stonemeister 77 Heaf: Henrikholterman Tomhah: Tommy Ostgaard itwiz: Frank88H Kannath: Kannath Nasri8: Sl4yer tilhengeren: mariuspn Zungam: Magthestar Cosmic^: Deenz Baghera: Aiwarikiar Heffie: Heffiheflomp mnorm: GR McVipe Konamixx: Konamixx DannyCool: DannyCoolX Claes91: Claes91 Wackee: Wackee Assassina: Xx ASSASSINA xX Reppelarsinj: Lars91 NOR janfredrik: ShaLongz gnohp: xXTheCrusaderXx hazzard: haz NO KaizerSoze: Golzim AcIdica: Acidica NOR Gildor78: Gildor TomHel: tomhel milkshake1: crazydips jokeZ10: jokeZ10 jalleks: AleksWH DrDREffk: DrDRE ffk pregra: pregra X91_Al_CaponeX: X91 Al CaponeX tomniel: tomniel Endret 2. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) GT: Atald Alder: 18 Spiller som regel i helgene, og en sjelden gang på ukedagene. Endret 4. oktober 2008 av Atald Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) GT: Eriqo Alder: 16 Spiller som regel i helgene, og en sjelden gang i ukedagene. Vil gjerne spille mot folk som spiller med norske lag. Lei av å møte Manu. Endret 4. oktober 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Samme her, er alt for mange som spiller med Man Utd, og allerede nå er jeg lei av å spille mot dem. Er morsommere med litt variasjon. Spilte et par kamper med norske lag mot Deenz i stad. Forbausende moro. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Atlad: Herlig match! Deilig å spille med norske lag! Jevn og god kamp. Fy faen 2-1 målet ditt var sykt ass! Herlig oppspill Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det var en herlig match. Jevn og god, frem til jeg trakk frem tryllestaven ved 2-1. Jeg sleit en god del når du stormet fremover med Berisha, trodde ikke det skulle stoppe med ett mål til deg fra han. Finner ikke igjen mikrofonen nå, men finner den vel i morra når jeg rydder her. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 GT: Stonemeister 77 Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stoneneister, har adda deg nå, spille ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stoneneister, har adda deg nå, spille ? Bare vent litt, må skru på burken. Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gamertag: Tommy Østgaard alder: 15 Klart til å spille så fort jeg har fått meg xbox live gold igjen, håper på å få kjøpt det i morgen Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Foreslår du endrer denne tråden til den offisielle Fifa 09 tråden! Endret 5. oktober 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Seriøst, finnes det ikke en eneste jævla spiller som ikke velger Man Utd? Alle jeg møter når jeg velger rangert quick-match velger dem, og det begynner å bli enormt kjedelig. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kannath Spiller relativt skjelden men mulig det blir mer nå som FIFA er ute. Neppe noe idag dog, spiller som regel med Vålerenga og Villa Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Seriøst, finnes det ikke en eneste jævla spiller som ikke velger Man Utd? Alle jeg møter når jeg velger rangert quick-match velger dem, og det begynner å bli enormt kjedelig. Samme her! Man Utd, Liverpool og Arsenal.. Fy faen ass Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sl4yer Spiller en del i helgene og litt i ukedagene. Har ikke live gold enda, men kjøper snart Spiller med lag som Portsmouth, Atletico, Villarreal, RBK og Fiorentina. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gamertag: mariuspn Har ikke fått spillet enda men får det værtfall før tirsdag.. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 gamertag: Magthestar Klar for mange fifa 09 kamper så bare legg meg til...digger spillet allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå