TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg skal legge inn Microsoft Office 2000 Small Buisness og får denne feilmeldingen: Får ikke tilgang til Windows Installer-tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkermodus, eller hvis Windows Installer ikke er installert på en riktig måte. Kontakt støttepersonell for å få hjelp. Hva og hvordan kan jeg fikse dette problemet? Kjører Windows 2000 Pro med Service Pack 3 på 2400+, Abit NF7-S og 2x256 Corsair PC3500. (Reinstall er ikke et alternativ i denne saken) Lenke til kommentar
kamus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kan hende at installer tjenesten ikke er startet som du sier, den kan du starte i Services, den er også avhenig av RPC tjenesten. Sjekk om disse to er i gang, normalt skal de starte automatisk ved installasjon av msi pakker, men du kan jo alltids prøve å starte disse manuelt. Hadde det samme problemet for ikke så lenge siden og jeg måtte starte RPc tjenesten..... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Hvordan gjør jeg det? :oops: Lenke til kommentar
kamus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kontrollpanel, administrative verktøy, services, når du blar nedover på siden finner du de servicene som jeg nevnte. Høyreklikk på dem og start dem opp, deretter prøv å installer på nytt. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har antakelig en problem med Microsoft Data Access Components (MDAC) etter det jeg har lest på MS sine supportsider. Jeg laster ned det jeg tror kan fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå