kjeb Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg har fått en Dell Optiplex SX270 uten cd-rom som jeg skal instalere Win xp på... Jeg har fått instalerings programmet inn på en usb penn men får ikke maskinen til og boote fra usb... Hvordan kan jeg få lurt den til og boote fra USB? Er det noe jeg kan instalere på en diskett og boote fra slik at jeg kan gå videre på usb? Endret 4. oktober 2008 av kjeb Lenke til kommentar
tingo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er du sikker på at usb-pinnen din er formatert / satt opp slik at den er bootbar da? Se Live USB for mer info. Jeg har en SX270. Den booter fra usb når jeg trykker F12 og velger fra menyen.Har du siste versjon av BIOS (A06)? Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Nice. Da får jeg bootet fra usb, men så får jeg blåskjerm argh... Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen tips til hvordan jeg flasher bios på dellen med diskett? Det virker som at den ikke finner hd (har prøvd med flere...) Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Såvidt jeg vet er det bare å legge filene som trengs over på en bootbar floppy, og så kjøre dem derfra. Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Nå leverte jeg maskinen tilbake til han jeg fikk den av, så får han fikse det da han er system ansvarlig i en kommune og kan det der Men tak for tipset Endret 15. oktober 2008 av kjeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå