Tord93 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg nytt headsett. Det skal bli brukt mest til gaming, men også litt musikk. Det er greit om det er mic på det og at det stenger en god del lyd utenfra (TG blir jo bråkete ), og at det også er komfortabelt. Prisklassen er som sagt fra 600 - 1000 kr (kan strekke meg til 1200). Greit om kabelen er hvertfall 3m lang, og at det kan kobles til i USB (gir det like bra/bedre lyd enn 3.5mm mini-jack?). Byggekvalitet er også et must, ettersom jeg skal frakte det mye rundt. Har sett på et headsett som har fått mye bra omtale: Steelseries 5H v2 : https://prisguiden.no/product.php?productId=85121 Noe annet og anbefale? Takker for svar Endret 4. oktober 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Steelseries Siberia Veldig bra til gaming, og jeg synes det er en kjempe bra bass i det. Man kan få headsettet i hvit og svart farge. Tror det koster 500 eller noe. Endret 5. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Siberia er etter min mening bedre enn 5H v2. Har hatt begge selv og for meg er Siberia en klar vinner, mest pga at det er bedre bass; hvis man tenker cs, så hører man f. eks. folk lettere på de_dust2 når man sitter i nooben og terrorister er i higher. Det var kanskje et dårlig eksempel; men jeg synes ihvertfall Siberia er best! Happy gaming! Endret 9. oktober 2008 av St0neCld Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bestiltle meg Steelseries Siberia nå Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Takker for svar . Men jeg tror nok det blir Steelseries 5H v2.. Fant det på coop i går til 600kr, så det er jo greit . Har sett litt på det Siberia headsettet, men er ikke noe for meg siden jeg ikke likte fargen ( ) og at den ikke har mic.. EDIT: Damn.. Glem det jeg sa om fargen, fant ut at det går ann og få tak i svart. Men uansett blir det 5H v2 . Endret 10. oktober 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Takker for svar . Men jeg tror nok det blir Steelseries 5H v2.. Fant det på coop i går til 600kr, så det er jo greit . Har sett litt på det Siberia headsettet, men er ikke noe for meg siden jeg ikke likte fargen ( ) og at den ikke har mic.. EDIT: Damn.. Glem det jeg sa om fargen, fant ut at det går ann og få tak i svart. Men uansett blir det 5H v2 . Den har mic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå