Gå til innhold

Nytt headsett. Mest til gaming, men også litt musikk. Prisklasse rundt 600 - 1000 kr.

Tord93

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg nytt headsett. Det skal bli brukt mest til gaming, men også litt musikk. Det er greit om det er mic på det og at det stenger en god del lyd utenfra (TG blir jo bråkete :p ), og at det også er komfortabelt. Prisklassen er som sagt fra 600 - 1000 kr (kan strekke meg til 1200). Greit om kabelen er hvertfall 3m lang, og at det kan kobles til i USB (gir det like bra/bedre lyd enn 3.5mm mini-jack?). Byggekvalitet er også et must, ettersom jeg skal frakte det mye rundt.

Har sett på et headsett som har fått mye bra omtale:

Steelseries 5H v2 : https://prisguiden.no/product.php?productId=85121

Noe annet og anbefale?

Takker for svar :)

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siberia er etter min mening bedre enn 5H v2. Har hatt begge selv og for meg er Siberia en klar vinner, mest pga at det er bedre bass; hvis man tenker cs, så hører man f. eks. folk lettere på de_dust2 når man sitter i nooben og terrorister er i higher.

Det var kanskje et dårlig eksempel; men jeg synes ihvertfall Siberia er best!

Happy gaming!

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Takker for svar :) . Men jeg tror nok det blir Steelseries 5H v2.. Fant det på coop i går til 600kr, så det er jo greit ;) . Har sett litt på det Siberia headsettet, men er ikke noe for meg siden jeg ikke likte fargen ( :p ) og at den ikke har mic..

EDIT: Damn.. Glem det jeg sa om fargen, fant ut at det går ann og få tak i svart. Men uansett blir det 5H v2 :p .

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Takker for svar :) . Men jeg tror nok det blir Steelseries 5H v2.. Fant det på coop i går til 600kr, så det er jo greit ;) . Har sett litt på det Siberia headsettet, men er ikke noe for meg siden jeg ikke likte fargen ( :p ) og at den ikke har mic..

EDIT: Damn.. Glem det jeg sa om fargen, fant ut at det går ann og få tak i svart. Men uansett blir det 5H v2 :p .

Den har mic...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...