firefireto Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvilke spill er det mulig å ha in-game music i nå? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvilke spill er det mulig å ha in-game music i nå? De aller fleste spill har ingame-music, men hvis du mener custom ingame-music, så er det litt forskjellig, titler som MGS4, Wipeout HD, Pain, kanskje Pixeljunk Eden og High stakes poker også støttet det, er litt usikker siden det går på husk. :-/ Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg lastet akkurat ned Wipeout HD fra PS Storen.. men når jeg prøver og sette på min egen musikk får jeg bare at det ikke er mulig .. ?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du har laget deg ein custom playlist? Det gjorde ihvertfall eg, så hentet eg den inn i spillet via options der Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hmf, irriterer meg VELDIG at jeg ikke får dette til i Fifa 09. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du har laget deg ein custom playlist? Det gjorde ihvertfall eg, så hentet eg den inn i spillet via options der Bah! Burde bare å være å trykke Home-button og velge og starte musikk derfra!?! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 LittleBIGPlanet skal få denne støtten har jeg hørt rykter om ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå