AndyPanda Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Bildet er tatt med Canon Powershot S5IS f/2,7 1/100 sek ISO = 100 Er helt nybegynner, så kom gjerne med "full pakke" av kritikk. Veit selv at det er litt feil i forhold til det gylne snitt og at det er litt bildestøy. Endret 6. oktober 2008 av Sir-Andy Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Syntes det var stilig! I hvertfall bakgrunns-materiale for meg, hadde det vært større. edit: Det var ikke full pakke. Jeg kan ingenting om tekniske gode bilder eller noe sånn, men syntes bildet var et fint bilde. Thats all... Endret 4. oktober 2008 av jale Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har ikke så mye negativt å komme med jeg heller men.. Det bildet var kjempe tøft Har prøvd meg på sånne bilder før, men de har ikke blitt så bra. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 lite kommentarer her!? Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er et helt ok bilde det der. Syns slike bilder er veldig krevende for og bli bra, skal ikke mye til for at det er litt kjedelig. Men prøv og få fokusen mer på dråpen og de to stråene den er i mellom ikke halvveis fokus på den ved siden av. Ellers ser det ok ut Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 ja, ser det når du sier det! Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det viktigste først: Hvor inn i h.... langt nede i plenen var du her? Du må ha vært et herlig syn! På slike bilder mener jeg fokus er alfa og omega. Den må sitte spot on! Her er du så nære at det nesten må godtas. Kanskje en tøddel for langt bak. Du har selv sett litt bildestøy, og det kan vi sikkert sette på kontoen til S5IS. Det sjenerer i hvert fall ikke meg nevneverdig. Bildet har linjer jeg kan like og en form på dråpen som nesten gir det litt liv. Den holder seg på en måte fast. Absolutt godkjent. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 takk for bra kritikk! =) Hehe, jeg var ganske langt planta nedi plenen ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå