Skyax Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei Har fått i oppgave å hacke en server. Skal endre nettsiden med mitt navn, og bilde av meg. Dette er en LOVLIG utfordring! Så det er bare for kjekt Kan noen hjelpe meg? Har fått en IP adresse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tviler på at denne tråden kommer til å være open noe særlig lenge. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 For å få deg i gang, kan du jo bruke nmap til å skanne serveren for åpne tjenester. Dette burde du egentlig vite, siden du tross alt har fått en oppgave om det Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Har egentlig ikke så mye peiling Er jo en konkurranse, ikke noe serriøs hacking på G... Takker for flere tips Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selv om trådstarter har et lovlig bruk for å "hacke" noe tas ikke diskusjonen på forumet, da "hacking" generelt er et lovbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg