bruker234 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hei, etter ca 1 min på 90% av alle serverene på BF2142 blir jeg kicket. Det eneste som står i den boksen er "punkbuster". Mulig jeg må laste ned punkbuster, hvis det er problemet, kan noen komme med link? blaxro Endret 4. oktober 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei, etter ca 1 min på 90% av alle serverene på BF2142 blir jeg kicket. Det eneste som står i den boksen er "punkbuster". Mulig jeg må laste ned punkbuster, hvis det er problemet, kan noen komme med link? blaxro Du må laste ned en oppdatering til punkbuster, dubruker vista right? hadde det samme problemet, husker ikke linken Programmene jeg lastet ned het pbsetup og pbsvc. Sorry for at jeg ikke kan være til mer hjelp. Lykke til! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 takk, hadde punkbuster, men en feil versjon. Oppdaterte den, og nå funker det smooth LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå