Maskinfører Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april TheDarkSycamore - SCM skrev (15 timer siden): @N-4K0, @SprengeMobil, @Maskinfører, @Kassettspiller, @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Jeg har laget enda mer hjemerlaget Magic: The Gathering kort. Hva syns dere? Kule? 😎😎😎 Hexno, Grave Breaker er to sides kort. 😏😌🙃 Ja de var fine 😀 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de var fine 😀 Fine!! 😌 Dem er kule. 😎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april TheDarkSycamore - SCM skrev (24 minutter siden): Fine!! 😌 Dem er kule. 😎 Ja dem er kule 😎 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Maskinfører skrev (1 time siden): Ja dem er kule 😎 Hvilken av de kortene likte du aller best, eller likter du dem alle like mye? 🙃🙃 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hvilken av de kortene likte du aller best, eller likter du dem alle like mye? 🙃🙃 Likte alle like mye ☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april Jeg hater Trump enda mer nå etter tariff opplegget hans. 🤬😡😤😡🤬😤 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april TheDarkSycamore - SCM skrev (39 minutter siden): Jeg hater Trump enda mer nå etter tariff opplegget hans. 🤬😡😤😡🤬😤 Veldig enig med deg der @TheDarkSycamore - SCM han er klovnen donald deluks 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. april Del Skrevet 3. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg hater Trump enda mer nå etter tariff opplegget hans. 🤬😡😤😡🤬😤 Vi er også helt enige med deg der. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Har akkurat stått opp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Del Skrevet 4. april Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet mandag kl 19:47 Del Skrevet mandag kl 19:47 (endret) Pelle og Pysa med den kranglingen der. PS: Jeg husket dette fra Kaptein Sabeltann, så no offence. Endret mandag kl 19:48 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:57 Del Skrevet mandag kl 19:57 Vi så også litt på Kaptein Sabeltann da vi var barn.🏴☠️🏴☠️☠️☠️💀💀 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet tirsdag kl 09:17 Del Skrevet tirsdag kl 09:17 Man kan ikke elske det man ikke kan miste 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:41 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Her er en liten teame som har klart og lage Minecraft inni Minecraft. Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Vi drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå