Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): Ha ha den likte jeg cc Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Vi drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Vi er fortsatt lysvåkne.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars (endret) Magic The Gathering dag i dag. 🎴🎴 Forhåpentligvis 😌 Endret 20. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Det ble ikke noe Magic i dag allikevel. Fikk vite veldig seint at den har blitt avlyst. 😒🙄 Jeg ventet i ca 1 og en halvtime på at det skulle dukke opp folk, ingen kom. 😣😖 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Vi synes at det høres skikkelig kjipt ut, at det ble avlyst. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Streamen min kræsjet igjen idag. Fikk kun streamet i ca halv time. 😖😔 Endret 21. mars av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Streamen min kræsjet igjen idag. Fikk kun streamet i ca halv time. 😖😔 Så kjipt, vi håper at streamen din funker i morgen og på søndag. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Så kjipt, vi håper at streamen din funker i morgen og på søndag. Håper jeg også. 😔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Håper jeg også. 😔 Vi krysser fingrene våre og håper at det går bra i morgen og på søndag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Jeg orket ikke og igjenopprette streamen min i dag. Dagens stream er ikke ment for og være ekstremt lang, uansett. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Vi sitter her og drikker brus og spiser potetgull nå.🥤🥤🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Storkoste seg med Rolling Stones i natt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:48 Del Skrevet lørdag kl 17:48 Vi ser på et program med Halvdan Sivertsen på NRK1 nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:42 Del Skrevet lørdag kl 20:42 Hellstrøm er streng 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 20:53 Del Skrevet lørdag kl 20:53 MR SPEED skrev (10 minutter siden): Hellstrøm er streng Vi er helt enige, men vi synes at Gordon Ramsey er enda strengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå