Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Vi er våkne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Nok kaffe og våken ja klart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Vi er veldig glade i kaffe.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Støttes 100% av oss.☕☕😋😋👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det sugde ass, at Crysis spillet kræsjet flere ganger på rad. 🥺🥺😔 Ryuuou skrev (11 minutter siden): Ja, da ser det ut til at PS5 blir litt for varm kanskje? Bra grafikk men krever litt ekstra. Har du pc for streaming også eller bare konsoll? Jeg har kun Crysis på Playstation, ikke på pc. Med andre ord, det blir vanskelig og streame noe jeg ikke har. 🙄😔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vi drikker brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Han siterte istad. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vi har også blitt Siteringsgutten og Siteringsjenten i enkelte tråder.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ser at det er ikke kun jeg som har problemer med Crysis Remastered. 😳 Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vi synes at det er skikkelig kjipt når det tekniske ikke funker som det skal. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi synes at det er skikkelig kjipt når det tekniske ikke funker som det skal. Helt enig, igjen er ingen spill 100% bug frie heller. 😏 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Helt enig, igjen er ingen spill 100% bug frie heller. 😏 Vi håper at du får en bug fri stream neste helg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi håper at du får en bug fri stream neste helg. Det håper jeg også. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå drikker vi vann.💧💧 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå