Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:12 Del Skrevet fredag kl 19:12 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Yeah det er fredag @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jepp, vi vet.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:23 Del Skrevet fredag kl 19:23 Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 22:54 Del Skrevet fredag kl 22:54 Vi koser oss med potetgull nå.🟡🟡😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:32 Del Skrevet i går, 12:32 Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) @Ryuuou, hvis du vil kan du også være med på og velge spill til søndags streamen min. 😃🎮🎮 Jeg deler ut hele Playstation spill samlingen min både absolutt hele hylla og småe deler fra store hylla, som man kan velge spill fra. Man får bedre napp med og velge spill fra spill hylla mi. Uansett, du er hjertelig velkommen til og velge spill til Søndags streamen min. Hvis flere velger forskjellige spill eller at det blir gjevnt, da vil jeg la en terning velge vinneren. Vinneren får sitt spill-valg streamet. Du kan se streamene mine på min YT-bruker https://youtube.com/@thedarksaplings?si=7HOiQ0tst57iY3_N. Som jeg sa, du ser nå helt selv hva du vil. 🤗🤗 Endret 20 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Kommet lengre i lego bricktales da 😊 så måtte batteriet laddes i meta quest 3 da 😵💫 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Nå er vi våkne.😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Ikke våken, bare trøtt. Kaffen virker ikke helt. Dumme lavtrykkvær dårlig vær trøtte dager.... men snart vår. 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 19 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Bra valg. Kaffe. Tror jeg trenger noe mer kaffe. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Herregud for en rar drøm jeg hadde. Hadde litt i samme konseptet som Kompani Lauritzen, bare mye mer anderledes. Og så mye strengere, vi alle var i en enorm herskapshus. Husker ikke hindre prosent alt, vi måtte fullføre forskjellige oppgaver. Vi kunne forlate opplegget når som helst. Jeg personlig hadde løst og holde ut litt til. Hver gang vi hadde forlatt stedet og kom tilbake så slei vi ned enorm sklie. Den ble lengere for hver gang. Noen fikk oppgaven med og ha sex, noen fikk oppgaven noe annet jeg ikke husker hva var. De som gjorde det dårligst måtte spise noe som heter Klorkake (Størknet, harskt og seig fisk så det ut som) til middag. De som klarte seg best fikk en slags botet rett av en slag med veldi lite bacon skiver og skinke, er ikke sikker på hva navnet på den retten heter. Jeg klarte meg best, men naboen min til høyre fikk Klorkake. Jeg fikk lov til og smake. Det var en rett jeg absolutt ikke likte. Smakte som tør og seig og hadde litt klor smak. Jeg husker at eg ble kvalm av det. Etter det våknet jeg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ryuuou skrev (2 timer siden): Ikke våken, bare trøtt. Kaffen virker ikke helt. Dumme lavtrykkvær dårlig vær trøtte dager.... men snart vår. Nå Ryu, hva tenker du? Er du interessert i og bli med på Søndags streamen opplegget mitt? 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 5 minutes ago, TheDarkSycamore - SCM said: Herregud for en rar drøm jeg hadde. Hadde litt i samme konseptet som Kompani Lauritzen, bare mye mer anderledes. Og så mye strengere, vi alle var i en enorm herskapshus. Husker ikke hindre prosent alt, vi måtte fullføre forskjellige oppgaver. Vi kunne forlate opplegget når som helst. Jeg personlig hadde løst og holde ut litt til. Hver gang vi hadde forlatt stedet og kom tilbake så slei vi ned enorm sklie. Den ble lengere for hver gang. Noen fikk oppgaven med og ha sex, noen fikk oppgaven noe annet jeg ikke husker hva var. De som gjorde det dårligst måtte spise noe som heter Klorkake (Størknet, harskt og seig fisk så det ut som) til middag. De som klarte seg best fikk en slags botet rett av en slag med veldi lite bacon skiver og skinke, er ikke sikker på hva navnet på den retten heter. Jeg klarte meg best, men naboen min til høyre fikk Klorkake. Jeg fikk lov til og smake. Det var en rett jeg absolutt ikke likte. Smakte som tør og seig og hadde litt klor smak. Jeg husker at eg ble kvalm av det. Etter det våknet jeg. Litt av en drøm det der ja. Minner meg on når jeg drømmer. Alltid mye rart og meningsløst og husker ikke alt. Etter å ha vært våken en stund husker jeg det ikke lenger. EDIT: 2 minutes ago, TheDarkSycamore - SCM said: Nå Ryu, hva tenker du? Er du interessert i og bli med på Søndags streamen opplegget mitt? 🙃🙃 Ja, kanskje det. Så en av videoen dine med Quantum Break. Husker det spillet. Stilig time stop effekter og sånt. Endret 2 timer siden av Ryuuou 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ryuuou skrev (13 minutter siden): Litt av en drøm det der ja. Minner meg on når jeg drømmer. Alltid mye rart og meningsløst og husker ikke alt. Etter å ha vært våken en stund husker jeg det ikke lenger. EDIT: Ja, kanskje det. Så en av videoen dine med Quantum Break. Husker det spillet. Stilig time stop effekter og sånt. Quantum Break er et kult Xbox spill. Det er et midt på treet spill. Det er altfor lange cutscene i det spillet og at det er live action i de også. Det er noe jeg absolutt ikke likte. Jeg vil jo spille et spill ikke se en film. 😌😌😒 Forresten, jeg liker heller ikke Xbox. Det siste Microsoft gjorde er at de flyttet streame opplegget Mixer til Facebook. Det likte jeg aldeles ikke. Nå får jeg ikke lov og streame på Xbox One X konsollen min, på grunn av det. Etter det har jeg ikke spilt Xbox på år og dager. Facebook er heller ikke noe jeg ikke liker, kommer aldri til og opprette bruker der heller. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 36 minutter siden Del Skrevet 36 minutter siden Ryuuou skrev (4 timer siden): Bra valg. Kaffe. Tror jeg trenger noe mer kaffe. Vi er helt enige, nå drikker vi også mer kaffe.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå