Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Vi skal på butikken og handle til helgen senere i dag fredag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Vi har kjøpt inn masse snop, brus og snacks til helgen.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi har kjøpt inn masse snop, brus og snacks til helgen.♥️♥️ Hva da CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hva da CC Vi kan fortelle at vi har kjøpt Urge, Cola, Potetgull, Troika og Smågodt.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi kan fortelle at vi har kjøpt Urge, Cola, Potetgull, Troika og Smågodt.♥️♥️ Åsen cola da urge da ❤️ potetgull type troika hurra smågodt mye da 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Åsen cola da urge da ❤️ potetgull type troika hurra smågodt mye da 👍 Vi har kløpt original urge og original cola, og vi har kjøpt riflet Sørlandschips med smak av havsalt og ramsløk. Og vi har kjøpt hver vår fulle pose med smågodt.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi har kløpt original urge og original cola, og vi har kjøpt riflet Sørlandschips med smak av havsalt og ramsløk. Og vi har kjøpt hver vår fulle pose med smågodt.♥️♥️ Mye kostet urgen mye var prisen på cola var det tilbud på potetgullet dere 2 må bli dyrt da dere gleme navne troika prisen der mye kostet små godtet da pr Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Mye kostet urgen mye var prisen på cola var det tilbud på potetgullet dere 2 må bli dyrt da dere gleme navne troika prisen der mye kostet små godtet da pr Vi kan bekrefte at det kostet litt, for det er dyrt her i Norge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi kan bekrefte at det kostet litt, for det er dyrt her i Norge. Ok nå jeg slutter køde nå 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ok nå jeg slutter køde nå 😍 Vi merket at du var i litt køddehumør i dag.😉😉👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Håper at Telia og Tv2 blir enige om en ny avtale snarest mulig. Tv2 er en av mine favoritt kanaler. 🥺🥺 https://dinside.dagbladet.no/studio/dinside--studio/667?post=177258 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Håper at Telia og Tv2 blir enige om en ny avtale snarest mulig. Tv2 er en av mine favoritt kanaler. 🥺🥺 https://dinside.dagbladet.no/studio/dinside--studio/667?post=177258 https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/leverandorer/telia 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (1 time siden): https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/leverandorer/telia Jeg har null interessert for tv streamingtjenester. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (31 minutter siden): Jeg har null interessert for tv streamingtjenester. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Vi er våkne nå.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Vi er våkne nå.😊😊☺️☺️ Det raste 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Det raste Nå må vi spørre: Hva raste??🤔🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Nå må vi spørre: Hva raste??🤔🤔 He he he 👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå