Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:24 Del Skrevet tirsdag kl 19:24 Vi Digger Nøtter.😍😍🤩🤩🥰🥰🥜🥜😋😋 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:30 Del Skrevet tirsdag kl 19:30 Jeg gjør også det, men det er lenge siden jeg kosa meg med det. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:34 Del Skrevet tirsdag kl 19:34 Vi kjøpte nøtter på butikken i går.🥜🥜😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 20:20 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi synes at vaniljecola har en jævlig dårlig ettersmak. Jeg er glad i vanilje i seg selv jah, men er ikke glad i det kombinert med cola. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:21 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i vanilje i seg selv jah, men er ikke glad i det kombinert med cola. Der er vi 100% enige med deg vi elsker både cola og vanilje men hver for seg.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet tirsdag kl 20:23 Del Skrevet tirsdag kl 20:23 (endret) Jeg ser frem til mildvær og regn om et par dager. Endret tirsdag kl 20:28 av VULPES ZERDA 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:29 Del Skrevet tirsdag kl 20:29 Vi så på værmeldingen at vi skal få mildvær og regn her i Bergen til helgen og det ser vi frem til.🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Savner kuldegrader her da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 22:01 Del Skrevet tirsdag kl 22:01 Vi liker ikke kuldegrader. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 23:07 Del Skrevet tirsdag kl 23:07 Jeg liker ikke hetegrader. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:14 Del Skrevet tirsdag kl 23:14 Vi liker verken sprengkulde eller tropevarme. de perfekte temperaturene for oss er. 10 varmegrader om vinteren, 15 varmegrader om våren og høsten. Og 20 varmegrader om sommeren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:38 Del Skrevet onsdag kl 01:38 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi liker verken sprengkulde eller tropevarme. de perfekte temperaturene for oss er. 10 varmegrader om vinteren, 15 varmegrader om våren og høsten. Og 20 varmegrader om sommeren. 20 varmegrader blir for varmt for meg. 🥵 For meg kan sommeren ha 15 til 16 varmegrader. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 01:48 Del Skrevet onsdag kl 01:48 Nå hører jeg sangen fra House. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 01:50 Del Skrevet onsdag kl 01:50 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): 20 varmegrader blir for varmt for meg. 🥵 For meg kan sommeren ha 15 til 16 varmegrader. Vi må ha 20 varmegrader for å føle at det er sommer, men da kan temperaturen stoppe og ikke bli høyere. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 01:51 Del Skrevet onsdag kl 01:51 Jeg har ikke noe mot tropevarme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:03 Del Skrevet onsdag kl 02:03 Vi synes at tropevarme og sprengkulde et to onder begge to. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 08:53 Del Skrevet onsdag kl 08:53 @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil da tåler jeg kulda bedre da å varmen å bedre å da 😁😁 en dere 4 👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 10:40 Del Skrevet onsdag kl 10:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Vi må ha 20 varmegrader for å føle at det er sommer, men da kan temperaturen stoppe og ikke bli høyere. Det er ikke det sommer for meg. Når det blir så varmt så føler det som om jeg er på sola. En perfekt sommer for meg, da må det være 15 til 16 varmegrader. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 10:47 Del Skrevet onsdag kl 10:47 MR SPEED skrev (1 time siden): @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil da tåler jeg kulda bedre da å varmen å bedre å da 😁😁 en dere 4 👍 Jeg tårer kulda litt bedre en tropevarmen da. 😏😏 Når det kommer til kulda, da takler jeg til 17 til 18 kuldegrader, helst uten vind. 😌😌 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 12:43 Del Skrevet onsdag kl 12:43 MR SPEED skrev (3 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil da tåler jeg kulda bedre da å varmen å bedre å da 😁😁 en dere 4 👍 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg tårer kulda litt bedre en tropevarmen da. 😏😏 Når det kommer til kulda, da takler jeg til 17 til 18 kuldegrader, helst uten vind. 😌😌 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): Det er ikke det sommer for meg. Når det blir så varmt så føler det som om jeg er på sola. En perfekt sommer for meg, da må det være 15 til 16 varmegrader. Hvis vi må velge mellom tropevarme og sprengkulde så velger vi sprengkulde, for da kan vi kle på oss varme klær, men ved tropevarme hjelper ingenting, da er det helt forferdelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå