Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Vi er våkne nå.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) Rock on 😁😁👍👍🥰🥰❤️❤️ Endret 26. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Vi Digger Rock N Roll.🤘🤘🤘🤘👨🎤👩🎤😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Vi drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Vi titter innom her nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) var streamen min som forventet? Koste dere med den? 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): @MR SPEED, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) var streamen min som forventet? Koste dere med den? 🤗🤗 Vi koste oss kjempemasse med streamen din i går.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Streamen så jeg også på! 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Vi har begynt å bli litt forkjølte begge to.🤧🤧 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Vi drikker varm te nå.♨️♨️🍵🍵😋😋 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi har begynt å bli litt forkjølte begge to.🤧🤧 Det har jeg også. Vond hals og hæs. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Det har jeg også. Vond hals og hæs. Uff, vi synes at forkjølelse er noe forbannet herk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Uff, vi synes at forkjølelse er noe forbannet herk. Spesielt hvis den river skikkelig i halsen når man hoster, sånn at den skaper brekning reflekterer, da kan man kaste opp. 😲 Og ja, jeg er enig at det er et forbannet herk og ha forkjølelse. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (50 minutter siden): Spesielt hvis den river skikkelig i halsen når man hoster, sånn at den skaper brekning reflekterer, da kan man kaste opp. 😲 Og ja, jeg er enig at det er et forbannet herk og ha forkjølelse. Ja og vi synes spesielt at forkjølelsen er et jævla herk, hvis vi har slimpropper som sitter godt fast i halsen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Uprising av Muse er en toppers sang! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Dusje anen hver dag som de fleste folk gjør syns jeg også er for mye. 😏😏 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå