MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:53 Del Skrevet lørdag kl 21:53 Ok nok nå @TheDarkSycamore - SCM lurer på bytte navn på DONALD TRUMP 😜😜😜😜 nei slapp av kommer alldri kalle deg det 😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:58 Del Skrevet lørdag kl 21:58 Vi spiser nøtter nå.🥜🥜😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:09 Del Skrevet lørdag kl 22:09 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Vi Elsker disse Beatlesbildene der.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 22:11 Del Skrevet lørdag kl 22:11 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi Elsker disse Beatlesbildene der.♥️♥️♥️♥️ Enig med dere 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:13 Del Skrevet lørdag kl 22:13 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Enig med dere 2 Vi sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 22:18 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ jeg tør jo ikke si noe annet da 😢😢 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 22:40 Del Skrevet lørdag kl 22:40 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Eowyn tok strømmen vår i 10 timer i dag. Slemme Éowyn, du må være snill storm. 🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 22:48 Del Skrevet lørdag kl 22:48 Slem gutt jeg da grunnen er syl trøtt får ikke sove 🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 22:58 Del Skrevet lørdag kl 22:58 MR SPEED skrev (38 minutter siden): jeg tør jo ikke si noe annet da 😢😢 ♥️♥️ MR SPEED skrev (8 minutter siden): Slem gutt jeg da grunnen er syl trøtt får ikke sove 🥱 ♥️♥️ TheDarkSycamore - SCM skrev (16 minutter siden): Slemme Éowyn, du må være snill storm. 🥴🥴 Vi så på nyhetene at Eowyn er på vei nordover nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 23:36 Del Skrevet lørdag kl 23:36 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): ♥️♥️ ♥️♥️ Vi så på nyhetene at Eowyn er på vei nordover nå. Kommer ho hit da sier jeg da…….vi gifter oss 😝😝😝😝😝 Endret lørdag kl 23:39 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:45 Del Skrevet lørdag kl 23:45 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Kommer ho hit da sier jeg da…….vi gifter oss 😝😝😝😝😝 Vi sier: En Giftering En Giftering, Det Er En Ring Med Gift Omkring. Og Har Den Ikke Gift Omkring, Da Er Det Ingen Giftering.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 00:26 Del Skrevet i går, 00:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Vi sier: En Giftering En Giftering, Det Er En Ring Med Gift Omkring. Og Har Den Ikke Gift Omkring, Da Er Det Ingen Giftering.🤣🤣👍👍 Hvis Éowyn kommer heleveien opp til Finnmark. Da skal jeg kaste gifte ringen opp i lufta, og se om ho vil ta i mot giftemålet. 🤣😂😅😝🤪😜 Fra spøk til alvor, det er en ganske skummel orkan da. 😱😱 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 00:31 Del Skrevet i går, 00:31 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Hvis Éowyn kommer heleveien opp til Finnmark. Da skal jeg kaste gifte ringen opp i lufta, og se om ho vil ta i mot giftemålet. 🤣😂😅😝🤪😜 Fra spøk til alvor, det er en ganske skummel orkan da. 😱😱 Ja 😢 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 00:48 Del Skrevet i går, 00:48 TheDarkSycamore - SCM skrev (21 minutter siden): Hvis Éowyn kommer heleveien opp til Finnmark. Da skal jeg kaste gifte ringen opp i lufta, og se om ho vil ta i mot giftemålet. 🤣😂😅😝🤪😜 Fra spøk til alvor, det er en ganske skummel orkan da. 😱😱 Je har itte bruk for giftering, je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. Ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der tru je at den må bli.(At ringen min må bli) Je satt på med en rutebil, hadde kjørt slik en 2-3 mil(var det vel) Så kjæm ei jinte inn på bussen som je kjente i fra før, vi gikk på skole uti Holtekil. Vi satt i baksete begge to, å jinta var så snill å go. Når hu strauk meg over panna åsså sa′a noe rart vi er jo nødt tell å bli gift vi snart sa hu. Men je sa je har itte bruk for giftering je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli, at ringen min må bli. (SOLO) Je har itte bruk for giftering, je har nok med dei ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli. At ringen min må bli Ringen den er nødt til å bli der den, for den sitt jo helt fast. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 00:54 Del Skrevet i går, 00:54 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Je har itte bruk for giftering, je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. Ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der tru je at den må bli.(At ringen min må bli) Je satt på med en rutebil, hadde kjørt slik en 2-3 mil(var det vel) Så kjæm ei jinte inn på bussen som je kjente i fra før, vi gikk på skole uti Holtekil. Vi satt i baksete begge to, å jinta var så snill å go. Når hu strauk meg over panna åsså sa′a noe rart vi er jo nødt tell å bli gift vi snart sa hu. Men je sa je har itte bruk for giftering je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli, at ringen min må bli. (SOLO) Je har itte bruk for giftering, je har nok med dei ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli. At ringen min må bli Ringen den er nødt til å bli der den, for den sitt jo helt fast. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:56 Del Skrevet i går, 00:56 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): MR SPEED skrev (7 minutter siden): Je har itte bruk for giftering, je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. Ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der tru je at den må bli.(At ringen min må bli) Je satt på med en rutebil, hadde kjørt slik en 2-3 mil(var det vel) Så kjæm ei jinte inn på bussen som je kjente i fra før, vi gikk på skole uti Holtekil. Vi satt i baksete begge to, å jinta var så snill å go. Når hu strauk meg over panna åsså sa′a noe rart vi er jo nødt tell å bli gift vi snart sa hu. Men je sa je har itte bruk for giftering je har nok med di ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi, der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli, at ringen min må bli. (SOLO) Je har itte bruk for giftering, je har nok med dei ringa je har. Ringa ligg ilag rundt vomma mi der dom sitt på en rørslig kar. Jinter som spør om giftering, tell dom har je en ting å si. At ringen den sitt fast rundt vomma mi, å der trur je at den må bli. At ringen min må bli Ringen den er nødt til å bli der den, for den sitt jo helt fast. Vi Digger den sangen der.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:58 Del Skrevet i går, 00:58 TheDarkSycamore - SCM skrev (30 minutter siden): Hvis Éowyn kommer heleveien opp til Finnmark. Da skal jeg kaste gifte ringen opp i lufta, og se om ho vil ta i mot giftemålet. 🤣😂😅😝🤪😜 Fra spøk til alvor, det er en ganske skummel orkan da. 😱😱 Vi er enige, vi tenker spesielt på de i Irland, England, Skottland, Wales & Nord-Irland som fikk merke Eowyn på sitt sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå