MR SPEED Skrevet lørdag kl 19:19 Del Skrevet lørdag kl 19:19 Sitter å holder i en strikk nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:21 Del Skrevet lørdag kl 19:21 Vi sitter og spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:09 Del Skrevet lørdag kl 21:09 Jeg har rundet Biomutant to ganger under lørdags streamen min. Og igjen, der var den Biomutant-lørdagen unna gjort. De neste 28 kommende lørdagene blir det annen favoritt spill, jag har fokus på. 😎😎🥰🥰🤗🤗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:12 Del Skrevet lørdag kl 21:12 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jeg har rundet Biomutant to ganger under lørdags streamen min. Og igjen, der var den Biomutant-lørdagen unna gjort. De neste 28 kommende lørdagene blir det annen favoritt spill, jag har fokus på. 😎😎🥰🥰🤗🤗 Vi gratulerer deg med å ha rundet Biomutant to ganger i dag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:21 Del Skrevet lørdag kl 21:21 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi gratulerer deg med å ha rundet Biomutant to ganger i dag.🥰🥰 Det var ikke det jeg sa. Og runde to ganger på en dag, det er umulig med uten glitching. 😑 Jeg sa, det er den andre gangen jeg runder Biomutant under denne lørdags streamen min. To ganger og andre gangen, det er to forskjellig ting. 😏 Uansett, takk. 🤗 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:24 Del Skrevet lørdag kl 21:24 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Det var ikke det jeg sa. Og runde to ganger på en dag, det er umulig med uten glitching. 😑 Jeg sa, det er den andre gangen jeg runder Biomutant under denne lørdags streamen min. To ganger og andre gangen, det er to forskjellig ting. 😏 Uansett, takk. 🤗 OK, vi er helt blanke når det kommer til sånt spillspråk vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:30 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): OK, vi er helt blanke når det kommer til sånt spillspråk vet du.😉😉 Det er ikke spill språk. 😑 Forresten, jeg skrev feil i min forleden post. Jeg mente og si "andre gangen" ikke "to ganger". Min feil. 😳😌 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:32 Del Skrevet lørdag kl 21:32 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Det er ikke spill språk. 😑 Forresten, jeg skrev feil i min forleden post. Jeg mente og si "andre gangen" ikke "to ganger". Min feil. 😳😌 Sorry vi er nok litt forvirret i dag vi også, det har nok påvirket oss å ha vært uten strøm i 10 timer i dag.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:32 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Klovnen donald er et realt kjøtthue da synes den idioten trykker fram kill em 😤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:34 Del Skrevet lørdag kl 21:34 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Klovnen donald er et realt kjøtthue da synes den idioten trykker fram kill em 😤 Vi får også frysninger av den fyren der. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:37 Del Skrevet lørdag kl 21:37 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi får også frysninger av den fyren der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:38 Del Skrevet lørdag kl 21:38 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vi sier Tusen Takk for Hjertet SPEEDY.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:42 Del Skrevet lørdag kl 21:42 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Klovnen donald er et realt kjøtthue da synes den idioten trykker fram kill em 😤 Jada, jeg vet det. 😏 Unødvendig og dra det helt ut. 😌 Blir litt kjedelig og dra absolutt alle ordene om ham her og nå. 🤗 Med andre ord, ikke ta helt av. 🙃 Utenom det, så er jeg ∞% enig med deg der. 👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:44 Del Skrevet lørdag kl 21:44 (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Jada, jeg vet det. 😏 Unødvendig og dra det helt ut. 😌 Blir litt kjedelig og dra absolutt alle ordene om ham her og nå. 🤗 Med andre ord, ikke ta helt av. 🙃 Utenom det, så er jeg ∞% enig med deg der. 👍 Jeg tenker da blir tankene satt rett utt sorry prøver neste ta biden 😍❤️🥰😁 Endret lørdag kl 21:45 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:45 Del Skrevet lørdag kl 21:45 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Her høgg inn Vi synes at den der er kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:48 Del Skrevet lørdag kl 21:48 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) syns at fiske materen til @MR SPEED er kul, det syns jeg også forresten. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:50 Del Skrevet lørdag kl 21:50 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) syns at fiske materen til @MR SPEED er kul, det syns jeg også forresten. Biden skule være president ————-/-/———- 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:50 Del Skrevet lørdag kl 21:50 @TheDarkSycamore - SCM Biden er en knupp 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:51 Del Skrevet lørdag kl 21:51 @TheDarkSycamore - SCM biden hipp hipp hurra for biden 👍 den ————//—————. ———-//—- 😢😢👎👎⚠️⚠️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå