Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Vi Elsker Elvis Aron Presley.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Vi Digger den KISS sangen der.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Alt mulig og ingenting. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Alt mulig og ingenting. Må si det thead lånte et spill av deg jeg vasket det angret etter på da spise av det å så våknet jeg da opp 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (1 time siden): Må si det thead lånte et spill av deg jeg vasket det angret etter på da spise av det å så våknet jeg da opp Øh, oki. 🤔 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Vi skal straks ta oss en lur.🥱🥱😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Vi Elsker Elvis Aron Presley.♥️♥️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Jeg digger Bjork og Cradle Of Filth, og Poppy like etter. 🥰🥰🤩🤩😎😎😎 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Nå klarte jeg ikke og dy meg igjen. 🍆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Vi sitter og knasker potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Må på apoteket hente ————— 😁 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Éowyn er på norgesbesøk. 😌😌 https://www.nrk.no/vestland/storm-_eowyn_-treffer-vestlandet-1.17219227 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Éowyn er på norgesbesøk. 😌😌 https://www.nrk.no/vestland/storm-_eowyn_-treffer-vestlandet-1.17219227 Eowyn tok strømmen vår i 10 timer i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ikke her 😁 Vi mistet strømmen klokken 06.00. her hos oss, og vi fikk den tilbake klokken 16.00. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Vi sitter og drikker brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå