Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dere 2 ciaran å ciara er supre helt knall gode 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Tusen Takk, vi synes at du også er veldig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Vi liker ikke minusgrader og kulde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) @MR SPEED @SprengeMobil @N-4K0 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Nå har jeg forresten ordnet meg Messenger, opprettet en bruker der nå i natt. Men, jeg tror ikke at jeg kommer til og være super aktiv der da. Jeg har brukt hele mitt virkelige navn der, forkortet mellomnavnet mitt da. 🤗 Endret 10. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Man trenger ikke og ha Facebook bruker for og opprette Messenger bruker. Jeg er glad for at det er en ting. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): @MR SPEED @SprengeMobil @N-4K0 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Nå har jeg forresten ordnet meg Messenger, opprettet en bruker der nå i natt. Men, jeg tror ikke at jeg kommer til og være super aktiv der da. Jeg har brukt hele mitt virkelige navn der, forkortet mellomnavnet mitt da. 🤗 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke og ha Facebook bruker for og opprette Messenger bruker. Jeg er glad for at det er en ting. Vi er verken på Facebook eller på Messinger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Vi er verken på Facebook eller på Messinger. Har Facebook men bruker den aldri… var til måtte da ha det til VR briller uten Facebook fikk jeg ikke bruke VR BRILLENE da 😵💫🙄 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (4 timer siden): Har Facebook men bruker den aldri… var til måtte da ha det til VR briller uten Facebook fikk jeg ikke bruke VR BRILLENE da 😵💫🙄 Det er teit. 😒 Hvilken VR briller snakker du om, PS eller PC? 🤔 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Det er teit. 😒 Hvilken VR briller snakker du om, PS eller PC? 🤔 Pc for psvr 1 var til ps4 da ja teit 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Vi spiser potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar MR SPEED skrev (5 timer siden): Har Facebook men bruker den aldri… var til måtte da ha det til VR briller uten Facebook fikk jeg ikke bruke VR BRILLENE da 😵💫🙄 OK, vi forstår. Kjipt at du ikke fikk bruke de uten Facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Endelig fredag. Nå går jeg og driter før jeg finner sofa med chips og bare ser noen episoder på nytt av The Boys. Det er helg! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Vi sitter og koser oss med Urgebokser og Colabokser nå.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Fikk av en eller annen grunn plutselig lyst på Urge. Kjører rett til butikken. 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Vi har et rikelig lager med både Urge og Cola hjemme.🔋🔋🥤🥤👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋 Endret 10. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Jeg har et savn nå. 😔😌😏 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): @Maskinfører, @SprengeMobil og @Kassettspiller lenge siden dere har valgt spill nå ser jeg. 🤔 Jeg savner at dere også velger spill nå. 😏😌 Det er fint og savne. 🙂🙂 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-l4Gadwj Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Akk. Satt i bilen fra butikken og tenkte at "dette må jeg spørre om på diskusjon", men så ble det borte. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Jeg har et savn nå. 😔😌😏 Vi har også savnet spillønsker fra de.🎮🎮 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå