TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 00:43 Del Skrevet tirsdag kl 00:43 Det var godt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:46 Del Skrevet tirsdag kl 00:46 Vi drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:51 Del Skrevet tirsdag kl 02:51 Vi har spist pepperkaker nå.🤎🤎🤎🤎😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 02:52 Del Skrevet tirsdag kl 02:52 (endret) Er bedre i senebetennelsen nå etter trening 👍 Endret tirsdag kl 02:54 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 02:55 Del Skrevet tirsdag kl 02:55 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er bedre i senebetennelsen nå etter trening 👍 Det liker vi å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 03:19 Del Skrevet tirsdag kl 03:19 https://americansongwriter.com/the-song-ac-dc-never-played-live-because-of-an-infamous-true-crime-case/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 03:23 Del Skrevet tirsdag kl 03:23 Vi drikker mer vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 08:19 Del Skrevet tirsdag kl 08:19 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 15.12.2024 den 3:11 PM): Nei dessverre, jeg skjønner ikke hva du mener. 🤔 Og dameristere er ikke et ord, forresten. Jeg har det sånn at jeg slår sammen to-tre ord og lager et nytt et om jeg føler for det. Kreativ! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 10:38 Del Skrevet tirsdag kl 10:38 (endret) Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg har det sånn at jeg slår sammen to-tre ord og lager et nytt et om jeg føler for det. Kreativ! Slår sammen S. O. S BLIR. SOS 🤪 Endret tirsdag kl 10:39 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 11:06 Del Skrevet tirsdag kl 11:06 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg har det sånn at jeg slår sammen to-tre ord og lager et nytt et om jeg føler for det. Kreativ! Så klart det er lov og leke seg. 🤗🤗 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:48 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 14:21 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 (endret) Coop hadde ikke julebrusen sin inne (se første bildet). De sier at de får ikke den inn heller. 😳🥺😔 Jeg får unne meg me Kiwi sinn da, hvis den er inne da (se andre bildet). 🤔 Endret tirsdag kl 14:22 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:50 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 Vi har aldri likt rød brus, vi liker best brun julebrus når det kommer til julebrus. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:08 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Liker ACDC JEG Vi Megadigger AC/DC.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 18:15 Del Skrevet tirsdag kl 18:15 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi Megadigger AC/DC.♥️♥️ YEAH YEAH I LIKE IT NOOOO NOOOOO I LOVE IT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:16 Del Skrevet tirsdag kl 18:16 MR SPEED skrev (Akkurat nå): YEAH YEAH I LIKE IT NOOOO NOOOOO I LOVE IT Vi bare Megadigger denne AC/DC Logoen.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:21 Del Skrevet tirsdag kl 18:21 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Vi har aldri likt rød brus, vi liker best brun julebrus når det kommer til julebrus. Julebrus skal være rød ikke brun. 🥴🥴 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå