Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds til middag nå i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Ser like godt ut hver eneste gang de der. ❤️ Ble brødskiver her. Helt greit, men litt kjedelig når pålegget begynner å ta slutt. Trodde jeg hadde liggende, men neida. 😕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Vi liker å kose oss med godmat.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember ROADHOUSE MEDLEY 😍😍😍😍 STATUS QUO 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember MR SPEED skrev (3 minutter siden): ROADHOUSE MEDLEY 😍😍😍😍 STATUS QUO Vi Megadigger Status Quo.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Jeg var ute igår og spilte fysisk Magic The Gathering. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Vi sitter og knasker i oss potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Sitter i mørke å hører på status quo 😊😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Vi har fortsatt Beatlesmaraton.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Må være rart å stå på en scene og styre titusener, kanskje noen hundre tusen mennesker som lystrer ens minste vink og allsang. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Sviskepott skrev (5 minutter siden): Må være rart å stå på en scene og styre titusener, kanskje noen hundre tusen mennesker som lystrer ens minste vink og allsang. De liker musikken å exe sorry videoen @Sviskepott 😫 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember DER hadde nok ikke jeg vært på konsert, men folk har forskjellig smak. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Sviskepott skrev (13 minutter siden): DER hadde nok ikke jeg vært på konsert, men folk har forskjellig smak. Er jo en D.D.E SANG DA @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember MR SPEED skrev (23 minutter siden): Er jo en D.D.E SANG DA @Sviskepott Ja, jeg vet det, men sånne dameristere er ikke min greie. Liker D.D.E. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Det høres bra ut og jeg skal ha en kopp og smøre meg julekake med smør på snart. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember @Sviskepott hva er dameristere for noe? 🤔 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Sviskepott hva er dameristere for noe? 🤔 Hvis du ser på videoen som ble postet oppe i tråden så blir det dansende syngedamer som forsøker så godt de kan. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Sviskepott skrev (36 minutter siden): Ja, jeg vet det, men sånne dameristere er ikke min greie. Liker D.D.E. Det høres bra ut og jeg skal ha en kopp og smøre meg julekake med smør på snart. Ok sorry @Sviskepott 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember @Sviskepott ❤️❤️😙😙😘😘 ROLLING STONES YEAH YEAH 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Sviskepott skrev (1 time siden): Hvis du ser på videoen som ble postet oppe i tråden så blir det dansende syngedamer som forsøker så godt de kan. Nei dessverre, jeg skjønner ikke hva du mener. 🤔 Og dameristere er ikke et ord, forresten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå