MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Så vann mugga❤️samme navn som Paul Stanley var med startet KISS i 1973 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Hypnox er min favoritt Magic The Gathering kort. 🥰🥰 Den er veldig gammel også. Og er verdt 22,20kr. Hadde den vært Foilet (skindende) da hadde den vært verdt 424kr. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): Hypnox er min favoritt Magic The Gathering kort. 🥰🥰 Den er veldig gammel også. Og er verdt 22,20kr. Hadde den vært Foilet (skindende) da hadde den vært verdt 424kr. Vi synes at dette er et megakult kort.😎😎🎴🎴🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Smooth criminal er min favoritt til nå ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Vi har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds som middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Han er undervurdert hvem da Michael Jackson både synge å danse åsen han var PS’ er ikke fan av han er KISS Å ELVIS ER JEG ER FAN AV 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember MR SPEED skrev (6 minutter siden): Han er undervurdert hvem da Michael Jackson både synge å danse åsen han var PS’ er ikke fan av han er KISS Å ELVIS ER JEG ER FAN AV 😊😊 Vi er helt enige med deg der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Vi hører også på musikk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Vi drikker kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Sto opp igjen fordi jeg frøs og var sulten, så nå spiser jeg kald nattlønsjkake fra kjøleskapet = Godt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Sviskepott skrev (21 minutter siden): Sto opp igjen fordi jeg frøs og var sulten, så nå spiser jeg kald nattlønsjkake fra kjøleskapet = Godt! Vi sier nam nam.😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Ja, nattmat er godt det. Skulle gjerne hatt julemat å kunne varme opp nå. Brun saus og kjøtt og tilbehør. Namm. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Sviskepott skrev (6 minutter siden): Ja, nattmat er godt det. Skulle gjerne hatt julemat å kunne varme opp nå. Brun saus og kjøtt og tilbehør. Namm. Vi har vært nede på Shellstasjonen og kjøpt oss hver vår ostebaconpølse som vi spiste nattmat nå i sted.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Nå skal jeg ha med meg selv før jeg legger meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Vi sitter her og drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Det var godt. 🍆💧💧 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Vi har planer om å spise litt nøtter nå i natt.🥜🥜😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Og god natt folks. Nå drar jeg til Drømmeland for og se hva for noe spennende som skjer der. 😴😴💤💤💤 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå