TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://youtu.be/poXvMBhjSWk?si=reaNWiDPhL-NPdUH Nå viser han meg 10 minutters lang konsert video nå. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (27 minutter siden): Nå viser han meg 10 minutters lang konsert video nå. 🥴🥴 Er ikke det bra tufflus 😜 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere må forsette å skal si kalle meg SPEEDY ok ikke sint nå da ja ❤️🥰😍 OK, det skal vi huske på.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Endelig 🥰🥰 https://www.dagens.no/forbruker/etter-flere-regelbrudd-naa-blir-det-farvel-til-temu 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds nå i ettermiddag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember 2 kål huer idioter 😡😡 https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/o3ePB0/musk-brukte-minst-27-milliarder-kroner-for-aa-faa-trump-valgt 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Streamen min kræsjet i dag. 😲😒 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi synes at det er skikkelig kjipt at streamen din krasjet i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember MR SPEED skrev (2 minutter siden): 2 kål huer idioter 😡😡 https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/o3ePB0/musk-brukte-minst-27-milliarder-kroner-for-aa-faa-trump-valgt Nå vet jeg ikke om den nyhetartikkelen er fake eller real, tho. Men er helt enig med deg der Mr-$ at de to er litt av noen skrullinger begge to, dine ord kål huer idioter. 😤 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi synes at det er skikkelig kjipt at streamen din krasjet i dag. Men det går helt fint, fredags streamene mine er ment for og ikke være for lange. ☺️ Hadde det vært på en lørdag eller søndag da hadde jeg igjenopprettet den. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi knasker potetgull nå.🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Men det går helt fint, fredags streamene mine er ment for og ikke være for lange. ☺️ Hadde det vært på en lørdag eller søndag da hadde jeg igjenopprettet den. 🤗 Vi liker å høre at det går bra, vi satser på at lørdagsstreamen og søndagsstreamen din går som normalt uten krasjinger.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Sitter å gomler kaker ❤️🥰😍🤣😂😜😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi sitter og drikker brus nå.🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Jeg spiser juleskum og drikker julebrus nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi drikker Urge og Cola.🔋🔋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Sitter å hører på THE BEATLES de har ikke hørt bedre ut med ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ bose quietcomfort sc trådløse around-ear hodetelefoner (sort) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi hører også på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Jeg hører på ROLLING STONE NÅ 🥰🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. desember Del Skrevet 7. desember Vi hører fortsatt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå