Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Jeg fikk hjelp med og få Firefox til funke igjen, yeay. - Min favoritt nettbrowser, jeg har savnet og bruke deg ordentlig nå. 🦊 Vi er glade for å høre at du har fått Firefox til å funke igjen.🥰🥰🔥🔥🦊🦊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Yeah i like it noooo i love it @TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Vi drikker vann nå.💧💧 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (44 minutter siden): Vi er glade for å høre at du har fått Firefox til å funke igjen.🥰🥰🔥🔥🦊🦊 Jeg brukte Chrome midlertidig til jeg fikk Firefox til og funke igjen. 🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember Del Skrevet 4. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg brukte Chrome midlertidig til jeg fikk Firefox til og funke igjen. 🙃🙃 Vi bruker Chrome, men vi opplever også en god del trøbbel på Chrome til tider. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus til middag nå i ettermiddag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember (endret) Vi har Beatlesmaraton nå.♥️♥️♥️♥️ Endret 5. desember av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Er letta ODA KOMMER IKKE 6 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Vi begynner å komme i helgemodus nå.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er jo bare torsdag da CC ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (Akkurat nå): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er jo bare torsdag da CC ❤️❤️ Vi spiser Fish and Chips på torsdager, og derfor begynner helgen på torsdager for oss.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi spiser Fish and Chips på torsdager, og derfor begynner helgen på torsdager for oss.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋 Ok ha ha ha sorry 🥲 for den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember Del Skrevet 5. desember MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok ha ha ha sorry 🥲 for den Det går bra, vi har alltid sett på torsdag som helgestart for oss.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Nei over til va da null bilder 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Vi ser at det er flere enn oss som er våkne her i natt.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere må forsette å skal si kalle meg SPEEDY ok ikke sint nå da ja ❤️🥰😍 Endret 6. desember av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember Mr-$, vil bli kalt for Mr-$y nå. 🥴🥴🤪😝 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember Del Skrevet 6. desember TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Mr-$, vil bli kalt for Mr-$y nå. 🥴🥴🤪😝 https://youtu.be/poXvMBhjSWk?si=reaNWiDPhL-NPdUH 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå