Sviskepott Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi betaler halvparten hver, og vi bærer halvparten hver hjem. Vi deler Broderlig og Søsterlig.😉😉 Høres veldig harmonisk ut! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Sviskepott skrev (Akkurat nå): Høres veldig harmonisk ut! Tusen Takk, og vi kan bekrefte at det er ganske harmonisk også.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30 minutter siden Del Skrevet 30 minutter siden (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hva syns dere om de nye M3gan utstyrene jeg har ordnet meg? Endret 29 minutter siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 minutter siden Del Skrevet 18 minutter siden TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hva syns dere om de nye M3gan utstyrene jeg har ordnet meg? Vi har ikke fått sett det ennå, vi hadde litt nett trøbbel nå i sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå