Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. november 2024 Del Skrevet 24. november 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Sreamen min kræsjet akkurat i da jeg hadde tenkt og runne av. Alltids kjedelig når det skjer. 😔 Men det gjorde ikke noe. Er ganske fornøyd med streame lengden på streamen. 🤗 Vi fulgte med på streamen din fra klokken 20.00-21.00. Vi storkoste oss, vi synes at det var en bra stream.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. november 2024 Del Skrevet 25. november 2024 Snart skal jeg ha frokost og en liten kopp med varm kaffe i og jeg gleder meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. november 2024 Del Skrevet 25. november 2024 Sviskepott skrev (2 timer siden): Snart skal jeg ha frokost og en liten kopp med varm kaffe i og jeg gleder meg. Biff stroganoff å cola her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. november 2024 Del Skrevet 25. november 2024 Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. november 2024 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Jeg koser meg snart med THAILANDSK SUPPE snart 😜😜🤣🤣😝😝 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 25. november 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. november 2024 Del Skrevet 25. november 2024 MR SPEED skrev (3 timer siden): Jeg koser meg snart med THAILANDSK SUPPE snart 😜😜🤣🤣😝😝 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi sier nam nam.😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg koser meg med appelsinis med sjokolade på. Åhh, så godt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg koser meg med appelsinis med sjokolade på. Åhh, så godt. Troika her da @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Troika å cola her 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Nå er det ikke lenge igjen til julegavene er unnagjort for i år. 🎁🎁🎁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Vi er også ferdige med julegavene, men vi kjøper jo bare en gave hver til hverandre. Så da blir vi fort ferdige med julegavehandelen.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 Noen ganger er det litt vemodig med jul... 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Vi er også ferdige med julegavene, men vi kjøper jo bare en gave hver til hverandre. Så da blir vi fort ferdige med julegavehandelen.😊😊 Hvordan gjør dere det, med uten og absløre hva det er, siden dere liker og henge sammen nesten 24/7? 🤔🙄 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har i hemmelighet kjøpt en stor melkesjokolade til meg selv og jeg ble overrasket og glad! *smatt-smatt* 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Hvordan gjør dere det, med uten og absløre hva det er, siden dere liker og henge sammen nesten 24/7? 🤔🙄 Vi gjør det sånn at den ene venter utenfor butikken, mens den andre er inne på butikken. En ganske enkel løsning faktisk.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 ...og mens den ene bærer den tunge lommeboka og handler, så må den andre være pakkesel og frakte godsakene hjem. 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 Sviskepott skrev (4 minutter siden): ...og mens den ene bærer den tunge lommeboka og handler, så må den andre være pakkesel og frakte godsakene hjem. 😉 Vi betaler halvparten hver, og vi bærer halvparten hver hjem. Vi deler Broderlig og Søsterlig.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg har postet noe nytt i M3gan samlingen min på Discord serveren min. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. november 2024 Del Skrevet 27. november 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @SprengeMobil, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg har postet noe nytt i M3gan samlingen min på Discord serveren min. 🤗🤗 Vi skal sjekke det ut senere i kveld/natt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå